Pretraga

Mladenačka ljubav nema granica: Sarajlija (18) biciklom ide u SAD po djevojku

A- A+

Ajdin Hodžić (18) učinio bi doslovno sve kako bi bio sa svojom djevojkom, koja živi u Boiseu u Americi. Mladog Sarajliju čak devet tisuća kilometara zračne linije dijeli od njegove ljubavi, a kako bi došao do nje, taj put planira prijeći biciklom.

Ajdin Hodžić (18) uskoro se planira uputiti na putovanje života biciklom, kojim želi prijeći zaista dugačak put, a sve kako bi bio sa djevojkom Selmom koja živi u Boiesu u SAD-u. Europu planira prijeći biciklom, a Atlantski ocean prijeći će brodom.

Izdvojeni članak

Prošao biciklom 60 država: Želim zauvijek putovati i živjeti bez straha

Europu planira prijeći biciklom, a Atlantski ocean brodom

– Selmu sam upoznao slučajno, dok smo se vraćali iz škole. Nakon nekoliko izlazaka, počeli smo našu vezu. Međutim, sutradan sam saznao od svog prijatelja da će Selma ići u Ameriku i odmah smo raskinuli. Ali, nekoliko mjeseci kasnije, ponovo smo krenuli i, evo, naša veza traje od 18. decembra 2011. godine, ispričao je Ajdin za Klix.

Na put prema dragoj ovaj će maturant Srednje škole za okoliš i drvni dizajn krenuti početkom rujna, a dok je put kroz Europu već isplanirao, rutu kroz Ameriku još će morati isplanirati. – Rutu kroz Europu sam proučio, preostaje mi još Amerika. Preko Atlantskog oceana ići ću brodom, što će mi dobro doći da malo odmorim, rekao je Ajdin.

Za djevojku bi sve učinio

Selma je ostala iznenađena kada je čula njegov plan, ali kako Ajdin kaže, ona zna da bi sve učinio za nju. Trenutno mu je zadaća prikupiti svu potrebnu dokumentaciju kako bi nabavio vizu i isplanirao put do kraja. Također će pokušati pronaći i neke sponzore, koji bi mu pomogli da ovaj put uspješno provede.

U Americi bio volio nešto i zaraditi, a natrag se planira vratiti avionom, jer bi karta trebala biti znatno jeftinija. Vjeruje kako bi njegov put trebao trajati četiri mjeseca. Svaka mu čast!