Otkrijte kako dobro funkcionirati bez sna

Svima nam je poznati dijelovi godine kada zbog preopterećenosti ne stignemo spavati dovoljno, a situacija nas prisiljava da dobro i efikasno funkcioniramo. To je inače vrlo teško no mi vam donosimo nekoliko savjeta koji bi vam trebali olakšati u tim trenucima.

Ispitni rokovi ili pak samo neumjereno tulumarenje nerijetko je većinu studenata dovodilo u situaciju da mora funkcionirati nekoliko dana sa samo par sati sna. Glavobolje, dezorjentiranost, manjak koncentracije i usporenost samo su neki od simptoma.

Iako je prilično jasno da je takav pristup štetan postoje načini na koji ipak možete neko vrijeme funkcionirati s vrlo malo sna. S obzirom da nitko i onako neće zbog činjenice da je nezdravo, prestati tulumariti, onda je na nama da vam otkrijemo par stvari koje vam mogu olakšati dane kada ste neispavani.

Fire challenge: Novi po život opasan trend munjevito se proširio među mladima

Otkrijte koliko vremena je minimum

Prva i najbitnija stvar je da otkrijete koliko je minimalno vremena koje morate provesti spavajući kako biste uopće mogli funkcionirati. Ukoliko ne možete pronaći ni tih nekoliko sati za san, bolje se napuniti energijom putem obilnog obroka nego da se forsirate kako biste radili.

Također vrlo je bitno odrediti prioritete. Ne možete raditi 24 sata na dan. Stoga posložite dan tako da ono najbitnije dovršite do trenutka kada postajete iscrpljeni i ne funkcionirate dalje. Ostalo ostavite za sutra.

Unosan posao ‘bookera’ zbog vrlo loše sezone razočarao studente koji su zbog zarade doputovali u Zadar

Uštedite vrijeme na transport

Brojna istraživanja pokazala su koliko vremena ljudi gube u prijevoznim sredstvima. Svakodnevni i neizbježni transport javnim prijevozom možete iskoristiti na kvalitetan način. Umjesto da provjeravate hoće li vas uhvatiti kontrola, platite kartu i iskoristite blagodati moderne tehnologije. Učeći ili čitajući u tramvaju ili busu uštediti ćete si sigurno sat vremena dnevno.

Odspavajte 20 minuta kada možete

Ako već nemate vremena za prekrasnih osam ili deset sati grljenja jastuka, iskoristite čak i onih malenih 20 minuta da odspavate i napunite se energije. Vrlo često kratki odmori ovog tipa napune vas energijom i pomognu vam prebroditi krizne trenutke u danu. Spomenuta tehnika posebno je efikasna kada učite, jer osim što vas napuni energijom resetira vas i poboljša vam i pamćenje.

Odgovori