Pretraga

Ovako rušite svoju online reputaciju

A- A+

Kako su se društvene mreže poput Facebooka, Twittera i LinkedIna sve više uvukle u svakodnevnicu, korisnici su počeli zaboravljati kako trebaju paziti na svoju reputaciju. To što komunicirate u virtualnom svijetu, ne znači kako ne morate promisliti prije nego što objavite neku fotografiju ili komentar. Pogledajte kako korisnici društvenih mreža najčešće ruše svoju online reputaciju.

Osim što u stvarnom životu možete od sebe napraviti budalu, ista vam se stvar može dogoditi i na internetu. Društvene mreže su postale neizostavan dio sve većeg dijela svjetske populacije, no rijetko tko pazi na svoju online reputaciju. Pogledajte zbog čega korisnici Facebooka, Twittera ili LinkedIna najčešće ispadaju budale.


Izdvojeni članak

Zbog fotografije na Facebooku joj prijete smrću

Jedino vi imate titulu

LinkedIn je mreža na kojoj se najviše forsiraju nabrajanja raznih titula, no većina korisnika nije svjesna da ih nitko ne doživljava ozbiljnije samo zato što su prije 20-ak godina dobili titulu koju danas ima skoro svaka druga osoba. Ako se želite predstaviti na ‘ozbiljnijom društvenoj mreži’ dovoljno je napisati ime i prezime, a u kategoriji predviđenoj za zanimanje napišite koji ste fakultet završili.

Facebook je sigurno i povjerljivo mjesto

Kad idete na razgovor za posao, sigurno ne ponesete fotografije koje nisu prigodne za svačije oči, a također ni ne pričate ono što ne biste smjeli. Zašto onda takve stvari radite po društvenim mrežama? Jeste li svjesni činjenice da svaki poslodavac provjeri potencijalne zaposlenike, a dovoljno je da u Google utipka vaše ime te da mu iskoče sve vaše sramotne objave i fotografje.

Vaš život je savršenstvo savršenstva

Odlično je što imate idiličan život, što ste presretni te imate sve što poželite, no ima li se potrebe time toliko hvaliti po internetu? Svima je drago jer ste vi pretalentirani, presretni i slično, no suzbijte malo tu potrebu za javnim hvaljenjem. Društvene mreže nisu nastale kako biste se vi vodili onom ‘Tipke moje hvalite me’.

Tražite pomoć od stranaca

Koliko ste puta ne nekoj društvenoj mreži zamolili potpunog stranca za pomoć? Veliki broj korisnika ima prijatelje s kojima u životu nisu progovorili ni riječi, a na chatu mole za poruku jer nemaju na računu ili čak traže veću uslugu.

Sad zamislite da hodate ulicom te zaustavite poptpunog stranca i molite ga za uslugu.

Izdvojeni članak

Pregledavanje Facebooka i Twittera jače od želje za seksom

Znate citirati poznate osobe

Svi znaju pronaći neku mudrost od poznate osobe pa ju citirati na svom profilu. Ako to radite prečesto te na taj način skupljate lajkove, uskoro ćete postati predmet šprdnje.

To također vrijedi za tekstove Đorđa Balaševića koji vam preplave početnu stranicu Facebooka, a više od pola korisnika koji ih objavljuju u životu nisu poslušali ni jednu njegovu pjesmu. Postaje preočito da su na vašem profilu samo kako biste poboljšali svoju online reputaciju, a zapravo radite suprotnu stvar.

Profilni avatari

Profilne slike su također jako bitne, pogotovo ako se bavite poslom koji uključuje prikupljanje novih klijenata. Nitko vas neće shvatit ozbiljno ili vam ukazati povjerenje ako umjesto vlastite fotografije stavite osobnog avatar. Pokušajte se zabavljati na drugačiji način, a ne tako da sami sebi štetite.

Otkrivate konkurenciji strategiju

Koliko god vi bili ponosni na sebe i ono što trenutno radite na svom radnom mjestu, ne hvalite se tim po društvenim mrežama ili bilo gdje na internetu. Nije rijedak slučaj da zaposlenici velikih tvrtki dobiju otkaz zato što su na ovaj način konkurenciji otkrili strateški plan svojih poslodavaca.