Pretraga

Ovo je potrebno da biste dobili posao u društvenim medijima

A- A+

Ukoliko ste pomalo ovisni o Facebooku, provodite sate i sate na raznim društvenim mrežama, posao u industriji društvenih medija mogao bi biti odlična prilika za vas. Evo koje vještine morate imati da biste dobili takav posao.

Sve više kompanija postaje svjesno važnosti društvenih medija u marketingu te sve više traže mlade, inovativne i svježe ljude da im održavaju profile na mrežama poput Facebooka i Twittera. Kako biste raditi takav posao, ne morate nužno imati određenu diplomu, jer je ovo područje u kojem znanje, iskustvo i sposobnosti više vrijedi, piše Hack College te donosi što je potrebno da budete uspješni menadžer na društvenim mrežama.

Izdvojeni članak

Otkrijte zanimanje: Voditi marketing na društvenim mrežama kreativan i zabavan posao

Pratite trendove u digitalnim medijima i učite

Posao na društvenim medijima više je od objavljivanja Facebook statusa ili slika. Kao i svaka druga industrija, društvena mreža ima svoj žargon, potrebne vještine i tehničke zahtjeve. Budući da je to novije polje, mnogi studenti ne znaju kako uopće krenuti u taj posao.

Prvo što je vrlo bitno jest stvarno razumijevanje digitalnih medija – upoznatost s barem pet društvenih mreža, objavljivanje na mrežama, komercijalnost i čak zabavljanje pratitelja. Budući da se digitalni mediji konstantno razvijaju morat ćete uvijek biti upoznati s najnovijim tehnikama i trendovima.

Uređujte svoje profile

Da ste vješti u korištenju društvenih medija treba se vidjeti i na vašim profilima, pa zato morate svoje stranice na različitim mrežama izgraditi tako da izgledaju primamljivo i kompanijama. Imati bezbroj prijatelja na Facebooku neće biti dovoljno da budete atraktivni kandidat u industriji drušvenih medija, a većina kompanija će dobro pregledati vaše profile prije nego vas odluče zaposliti.

Izdvojeni članak

Korištenje društvenih medija kod odabira fakulteta

Pokrenite blog

Pokretanje bloga bi vam moglo pomoći kod dobivanja posla u društvenim medijima. Kompanije koje traže menadžera društvenih mreža ili koordinatora žele ljude koji dobro pišu, a blog je izvrstan način da pokažete svoje umijeće. Trebate pokazati da možete stvoriti sadržaj koji je gramatički točan, privlačan i pravilno optimiziran za pretraživače. Trebali biste koristiti društvene mreže kako bi promet usmjerili na svoj blog, kako biste ga naposlijetku dodali na svoj životopis i pokazali poslodavcima da imate znanje koje je potrebno da korištenjem društvreme mreže privučete ljude na web stranicu određene kompanije.

Naučite raditi u softverima za upravljanje društvenim mrežama

Obrazovanje u pojedinim kategorijama bi vam moglo dobro doći, pa bi vam tako mogla pomoći diploma iz novinarstva, ekonomije, marketinga ili komunikacija. Također, potrudite se naučiti raditi u softverima koji služe za upravljanje objava na društvenim mrežama. Neki od njih su Hootsuite, WordPress, The Adobe Creative Suite, Salesforce i Google Analytics.