Pretraga

Ovo se mnogima neće svidjeti: Netflix staje na kraj dijeljenju lozinki među kućanstvima

A- A+

Iz Netflixa je jučer stigla vijest kako su dvije nove funkcije, ‘dodaj dodatnog člana’ i ‘prenesi profil na novi račun’, u završnim fazama razvijanja i njihovo se puštanje i testiranje na tržištima Čilea, Kostarike i Perua očekuje u narednim tjednima. Time bi se trebalo stati na kraj dijeljenju lozinki između kućanstava, jer će korisnicima sadržaja biti ponuđena sigurna opcija za dodavanje novih korisnika uz nešto višu mjesečnu naknadu.

netflix

Foto: Unsplash; freestocks

Vijest koja bi mogla zabrinuti mnoge korisnike popularne streaming platforme Netflix stigla je jučer. Prema njoj, želi se stati na kraj praksi dijeljenja lozinki između kućanstava, a to se želi postići na način dodavanja dviju novih funkcija. Korisnici basic, standard i premium planova moći će tako prenositi profil na novi račun i omogućiti osobama s kojima dijele račun da prenose svoje podatke na novi račun ili podračun dodatnog člana, sve dok povijest gledanja, moj popis i presonalizirane preporuke ostaju sačuvane.

Standard i premium korisnici će uz to moći dodati i do dva dodatna korisnika s kojima ne žive, a to će podrazumijevati i personalizirani sadržaj za svakog od njih u pogledu podataka za prijavu i preporuka.

Izdvojeni članak
netflix otvoren na laptopu

Nova opcija stigla na Netflix: Od sad možete ukloniti filmove i serije koje ste počeli gledati

Članovi iz Čilea, Kostarike i Perua prvi će moći isprobati nove funkcije što će podići cijenu pretplate za oko tri dolara, odnosno dvadeset kuna. Iz Netflixa su poručili kako ovakvim potezima žele stati na kraj nesporazumima koji su nastajali kada bi se sadržaj dijelio među korisnicima. Praksa dijeljenja računa među kućanstvima poznata je i samoj upravi ove streaming platforme, pa razlog ovakvih poteza izdvajaju utjecaj koji takvo neželjeno dijeljenje lozinki ima na sposobnost ulaganja u filmove i serije koje se nude.

Sada dakle kreće krucijalno razdoblje u kojem će iz Netflixa promatrati uspjeh ovih dviju novih funkcija i naklonosti korisnika njima. Na osnovu rezultata će se odlučiti o njihovom uvođenju i na ostalim tržištima u svijetu.