Pretraga

Počele vrućine u tramvajima: Putnici ljuti zbog ljetnog voznog reda, ZET poručuje ‘to standardna promjena’

A- A+

Dok se neki protiv ljetnih vrućina bore kupanjem u moru, drugi i dalje odlaze na posao i svakodnevno kao prijevozno sredstvo koriste tramvaje Zagrebačkog električnog tramvaja. Upravo su u ZET – u danas započeli s ljetnim voznim redom, što se mnogim putnicima zbog smanjenog broja prometala nije pretjerano svidjelo. Jedan od njih tako je napisao žalbu na navedenu promjenu i velike vrućine, a mi smo provjerili sa ZET – om što kažu na to.

S najtoplijim tjednom u ovoj godini i temperaturama koje dosežu i do 35 stupnjeva, ZET je počeo s ljetnim tramvajskim voznim redom u gradu Zagrebu. Manje tramvaja neminovno znači i dulje čekanje tramvaja na velikim vrućinama te velike gužve s drugim putnicima, a sve pod jako visokom temperaturama. Osim toga, tramvajske linije 1 i 8 ukinute su također zbog početka godišnjih odmora, ali i kraja školske godine.

‘Ugodna vožnja do Trga, kao sardinice u ulju’

 Mnogi putnici razočarani su ovim smanjenjem broja vozila ZET – a, a jedan od njih poslao je i žalbu na adrese ZET – a.

U nastavku vam donosimo žalbu putnika:

Izdvojeni članak

Student koji se šverca poručio ZET – u: ‘Vaša usluga je sramota’

‘Želim vam zahvaliti što ste nam omogućili novi ljetni raspored vožnje. 

Stvarno ste majmunska firma, čekam jutros šesticu dvadeset minuta, naravno kad je došla, bila je puna ko šipak, i onda ugodna vožnja do Trga, kao sardinice u ulju, i tako to traje već tri dana od kad je počeo novi raspored.

Plus svemu su još i temperature, tako da lijepo dođem na posao kao da sam trčao polumaraton. 

Ukinete linije 8 i 1, ostale linije prorijedite, vi mislite da su putnici koje svakodnevno prevozite stoka, i onda ste ljuti kad netko ne kupi kartu. Meni je žao što ja imam godišnju kartu jer je to novac bačen u vjetar, i tako više od pola puta odradim pješke. 

Svakim danom ste sve bolji i bolji. Htio bi samo vidjeti koji je briljantan um donio takvu odluku.

P.S. Ovaj mail, ili možda još malo sočniji ide i svim najčitanijim portalima, a naravno staviti ću ga i na najveće društvene mreže. Možda će onda kad lavina krene, vaše glavonje skužiti da se racionalizacija ne radi na ovakav način 

Pozdrav vama i vašim tetama s nemogućim frizurama, 

Krešimir’

Izdvojeni članak

Kazne za švercanje u ZET-u među najvišima izvan EU

Ljetni vozni red je standardna dugogodišnja praksa 

Potražili smo potvrdu o primljenoj žalbi, ali i odgovor u samom ZET – u, gdje su nam potvrdili da na većinu pritužbi odgovaraju istoga dana, te da će stranka dobiti svoj odgovor. Konkretno, promjena voznog reda na ljetni je uobičajena praksa koja se provodi svake godine zbog završetka nastave i godišnjih odmora, te nije ništa novo, doznajemo u ZET – u.

 – Promjene ovog takozvanog jesenskog voznog reda (n.a. vozni red se naziva jesenskim jer je počeo kad i školska godina) uvode se jer se ukidaju kapaciteti koji nisu potrebni. To je praksa većine autoprijevoznika, kazao nam je Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET – a. 

U odnosu na većinu zapadnoeuropskih metropola, ZET raspolaže najvećim udjelom vozila u svom voznom parku. Tako i danas na svim tračnicama u glavnom gradu prometuje 197 tramvaja, s time da su 142 niskopodna tramvaja klimatizirani, ali i većina takozvanih tramvaja kockica, odnosno tramvaja s harmonikom.

– To znači da je u prometu više od dvije trećine tramvaja koji su klimatizirani, zaključio je Jurić.