Pretraga

Premijer Milanović se srami što informatika nije obavezna u školama

A- A+

Na ‘Start up srijedi’, koju je organizirao Zagrebački inkubator poduzetništva, premijer Milanović izjavio je kako ga je sram što informatika još uvijek nije uvedena kao obavezni predmet u hrvatskim školama te je istaknuo da je potrebno promijeniti loš kurikulum, kako bi se popravili dosadašnji nedostatci školskog programa. Ministar rada i mirovisnkog sustava Mirando Mrsić naglasio je kako treba napraviti iskorak u strukovnom obrazovanju, jer problem nisu neobrazovani, već oni sa završenim ‘krivim’ osnovnim i srednjim školama.

Premijer Zoran Milanović je na ‘Startup srijedi’, koji organizira Zagrebački inkubator poduzetništva, izjavio kako se srami što predmet informatika nije do sada uveden kao obavezni predmet u hrvatskim školama, piše vecernji.hr.

‘Djeva u školama uče puno besmislenih stvari’

– Ja ne znam zašto to već nije napravljeno. Sram me to reći. Osim toga, djeca u školama uče puno besmislenih stvari, malo čitaju i to vidim kao problem, izjavio je Milanović te u nastavku dodao da je potrebno promijeniti kurikulum kako bi se povećala kvaliteta obrazovanja.

Pred novinarima Milanović se pohvalio kako njegov sin pohađa Klasičnu gimnaziju u Zagrebu, za koju tvrdi da je sjajna škola s lošim programom.

Premijer tvrdi da bi u škole trebalo uvesti i ekonomsko obrazovanje te smatra kako to uopće ne bi trebao biti problem, jer je po njemu, dovoljno samo zagolicati interes djece pa da oni sami kopaju.

Izdvojeni članak

‘Naši učenici mogu odmah po završetku školovanja očekivati posao’

Sadašnji sustav obrazuje mlade za zavod, a ne za posao

Na ‘Startup srijedi’ prisustvovao je i Ministar rada i mirovinskog sustava Mirando Mrsić. Iskoristio je priliku da još jednom predstavi ‘Garanciju za mlade, projekt koji bi trebao svim mladima osigurati pronalazak posla, prakse ili nastavak školovanja u roku od četiri mjeseca.

– Izbacujemo razrede i razrede frizerki, a s druge strane ne obrazujemo IT sektor, izjavio je Mrsić te je istaknuo kako sadašnji sustav obrazuje mlade za zavod, a ne za posao.

Prema portalu vecernji.hr Mrsić je rekao kako je potreban iskorak u strukovnom obrazovanju, jer najveći problem nisu neobrazovani, već oni s osnovnom i srednjom školom, posebno oni koji su završili samo gimnaziju. Kao pozitivan primjer naveo je tvrtku iz Slavonije koja je zaposlila cijeli razred tokara koji su tamo prije bili na praksi.