Pretraga

Sedam navika koje uzrokuju ‘šlauf’ oko trbuha

A- A+

Ljeto je stiglo i oni koji su nekako i sakrivali trbuščić i naslage oko struka više iste ne mogu tako lako prikriti. Ukoliko se svake godine živcirati zbog ‘šlaufa’ oko trbuha mogle bi vam dobro doći informacije o navikama koje ga uzrokuju.

Ukoliko vam samopouzdanje pati zbog naslaga oko trbuha, pročitajte sedam razloga koji ih uzrokuju. Pobrinite se da činite upravo suprotno od toga i riješit ćete se ‘šlaufa’ oko struka u najkraćem mogućem roku.

Izdvojeni članak

U minutu otkriveni najbolji termini za obroke ako želite smršavjeti

Redovita konzumacija gaziranih pića

Ukoliko ne možete preživjeti dan bez da popijete limenku ili dvije gaziranog soka onda definitivno niste baš blagi prema vlastitom tijelu. Ako je vjerovati istraživačima, konzumiranje tek jedne do dvije limenke takvih napitaa dnevno uzrokuje da se obujam struka povećava barem pet puta brže nego kod onih koji izbjegavaju takve napitke.

Korištenje velikih tanjura za obroke

Obratite pažnju na to koju veličinu tanjura koristite za jelo. Anketa provedena nad pretilim pojedincima otkrila je kako takvi ljudi preferiraju velike tanjure nad malima ili onim srednje veličine. Naravno, ako koristite veliki tanjur imate više mjesta za hranu, zbog čega ćete je i više pojesti. Izbjegavajte koristiti velike tanjure pa nećete konzumirati hranu od koje će većina otići u zalihe, a znate što to znači – masne naslage.

Kasno večeranje

Iako je točno da tijelo samo sagorijeva dio kalorija dok spavate, to je nemoguće efikasno napraviti ako u krevet liježete punog trbuha. Osim što tako uzrokujete naslage oko struka, riskirate i žgaravicu te lošu probavu, budući da gravitacija više ne može povući svu hranu. Kako biste to spriječili, jedite manje obroke navečer i ne liježite prije nego prođe barem tri sata nakon večere.

Jedenje pod utjecajem emocija

Neki ljudi u stresnim ili tužnim trenucima posežu za hranom, i u takvom stanju ne mare o tome koliko spremaju u sebe.

Emocionalno prejedanje

češći je problem nego što mislite, a ako ste jedna od onih osoba koja u teškim trenucima poseže za hranom, pokušajte se riješiti tog nagona prije nego što se prejedete. Upravo takvo jedenje pod stresom uzrokuje nastanak ‘šlaufa’ oko struka. Izaberite aktivnost koja ne uključuje hranjenje u trenucima kada ne znate što biste sa sobom.

Izdvojeni članak

Profesor tri mjeseca jeo samo u McDonaldsu i smršavio 17 kg, evo kako!

Konzumiranje ‘low-fat’ namirnica

Neki ljudi misle kako konzumacija visokokaloričnih i masnih namirnica vodi do trbuha. No istina je drugačija – određene namirnice s visokim udjelom dobrih masnoća idealne su za jelo. Ukoliko konzumirate avokado, maslinovo ulje i sjemenke definitivno ćete eliminirati naslage oko struka. Budite oprezni s ‘niskokaloričnom’ hranom, jer proizvođači u njih često trpaju velike količine šećera, piše Lifespan.

Premalo spavanja

U idealnoj situaciji odrasli bi trebali osigurati si sedam do devet sati sna svake noći. Kada premalo spavate razina kortizola u tijelu raste i tjera vas da želite slatku hranu. Imajući to na umu, teže se oduprijeti lošim namirnicama kada ste neispavani, stoga se potrudite priuštiti si što je više sna moguće kako biste sami sebe spriječili da jedete zašećerenu i kaloričnu hranu koja uzrokuje naslage.

Ne dobivate dovoljno proteina

Zdravi odrasli ljudi trebali bi konzumirati barem 20 do 25 grama proteina u svakom obroku, iako to ovisi o razini aktivnosti i veličini tijela. Muškarci bi čak trebali si osigurati 10 grama proteina više u svakom obroku kako bi osigurali odlično zdravlje. Kada povećate razine konzumiranih proteina na taj način balansirate šećer u krvi dok smanjujete razine inzulina. Upravo to omogućuje brži metabolizam. Pobrinite se stoga da vaša dijeta sadržava mnogo namirnice koje obiluju proteinima, kao što su školjke, puretina, piletina bez kože, ricotta sir, losos i jaja.

Share via
Copy link
Powered by Social Snap