Senzacionalna tehnika koja će vas za dvije minute riješiti stresa

Stres je tihi ubojica, a s godinama i preuzetim obvezama sve nas jače stišće. Milijuni kutija antidepresiva koje godišnje budu progutane u Hrvatskoj nisu rješenje, no tehnika koja korjene vuće iz budizma može pomoći u borbi protiv ovog upornog krvnika.

Stres je bolest modernog doba, a njegove posljedice nisu samo razorne za psihu već i za fizičko zdravlje onih koji su pogođeni. Nedavno smo pisali o najčešćim uzročnicima stresa gdje su se našli spori internet i zamrzavanje laptopa, drugim riječima tehnološke inovacije koje bi nam trebale olakšati život, uništavaju ga.

Čak ni oni najstaloženiji nisu imuni na žestok ritam svakodnevnice i poslovnog svijeta. Jurnjava za rokovima, financijski problemi i vezanost za tehnologiju stres često čine neizbježnim.

Tinejdžerke podložnije stresu i depresiji od svojih muških vršnjaka

Nema spasa u lijekovima

Depresija, nesanica, glavobolje, pritisak u prsima i mnogi drugi simptomi posljedica su dugotrajne izloženosti stresu. Nerijetko ljudi posežu za lijekovima kako bi vratili stabilnost pa je tako samo 2012. godine u Hrvatskoj potrošeno 1,6 milijuna kutija antidepresiva, piše u izvješću HAL-a.

Ipak činjenica je da medikamenti nisu rješenje za borbu s ovim tihim ubojicom. Terapeuti nude jedno mnogo manje invazivno rješenje – trening svjesnosti.

Osam najmanje stresnih poslova koje možete raditi

Vježbanje svjesnosti znatno snižava razinu stresa, a poklonici ove tehnike tvrde kako poboljšava pamćenje i kreativnost.
Tehnika kolokvijalno nazvana ‘7/11’ korjene vuće iz drevne budističke meditacije, a kao učinkovito sredstvo je propagira i američki Nacionalni institute za zdravljem.

Pravilnim disanjem do zdravlja

Cilj spomenute vježbe je da se potpuno koncentrirate na sebe i svoje emocije te zaboravite na izvore stresa. Sve što je potrebno učiniti jeste da brojite do sedam dok udišete i do 11 dok izdišete. Tajna leži u tome da se, ukoliko izdisaj traje dulje od udisaja, tijelo prirodno opušta.

– Užurban mozak postaje okidač za tjeskobu. Kad um odluta možete pasti u zamku turobnog razmišljanja o prošlosti ili repriziranja briga što je prečac za depresiju, upozorava psihoterapeut Padraig O’Morain.

Brojenje pomaže mozgu da se resetira, a pravilno disanje regulira i ostale fizičke funkcije te smiruje puls. Pravilnim disanjem možete opustiti mišiće vrata i ramena što će vam popraviti cirkulaciju te smanjiti mogućnost glavobolje. Brzo i jednostavno.

Odgovori