Pretraga

srednja.hr se natječe za prestižnu nagradu: U finalu smo međunarodnog natjecanja Native Advertising Awards

A- A+

Native Advertising Awards je najveće međunarodno natjecanje posvećeno native oglašavanju. Portal srednja.hr ove se godine našao u finalu uz bok vodećim svjetskim medijima kao što su The New York Times, The Guardian, Financial Times, Forbes i drugi. Natječemo se za medalju u kategoriji Best Political Program za projekt Pametni mladi glasač kojeg smo realizirali u suradnji s Europskim parlamentom.

Native Advertising Awards

srednja.hr je u finalu međunarodnog natjecanja Native Advertising Awards | Foto: srednja.hr

Pametna kuća i portal srednja.hr su u finalu natjecanja Native Advertising Awards, najvećeg međunarodnog natjecanja u području native oglašavanja. Ovogodišnja konkurencija dolazi iz više od 30 zemalja svijeta, a uključuje medije kao što su The New York Times, The Guardian, Financial Times, Forbes, The Atlantic, Politico, BBC, Schibsted i brojni drugi.

Projekt Pametni mladi glasač, punim nazivom Izvankurikularna aktivnost za pametnog mladog glasača, ušao je u uži izbor za nagradu u kategoriji Best Political Program. Riječ je o projektu kojeg smo proveli 2024. godine u suradnji s Europskim parlamentom s ciljem povećanja izlaznosti mladih na izborima za Europski parlament.

Kad je izazov složen – kako potaknuti mlade da izađu na izbore za Europski parlament? – rješenje ne može biti jednostavno. Zato smo za ovu native kampanju odabrali miks digitalnog kroz članke, objave na društvenim mrežama, a posebno video koji je kralj sadržaja među mladima, kao i fizičkog, kroz aktivnosti koje su zabavne i potiču angažman.

Kreirali smo rubriku ‘Izborni predmet‘ na portalu srednja.hr s vijestima o izborima i EU politikama koje utječu na život mladih. Sve smo to dodatno prilagodili mladima kroz kratka videa na društvenim mrežama, u kojima smo pokrili sve, od edukacije o izborima do vox populi videa i izazova s EU političarima.

Surađivali smo s influencerima kao što su Nina Bljak, Marko Dolenec, Niko Čuturić, Paula Brečak, Prime Time, 2 Kitice, Lorena Farkač i Iva Čupić, koji su snimali videa o svojim Erasmus iskustvima i stavovima o temama poput ljudskih prava, održivosti i tehnologije.

Projekt je već osvojio važnu nagradu

Digitalno smo ‘podebljali’ događajima uživo. Organizirali smo događaje u Osijeku, Dubrovniku, Puli, Splitu, Karlovcu i Zagrebu, s panelima, debatama i simulacijama EU parlamenta. Za one koji nisu mogli prisustvovati uživo, održali smo online kvizove s nagradama i video konferenciju o održivosti.

Kroz edukaciju, zabavu i angažman, pokazali smo im da mogu i trebaju utjecati na svoju budućnost. Usmjeravanjem na teme koje su im bliske, pokazali smo da europske politike itekako utječu na život mladih, a oni mogu utjecati na politike – izlaskom na izbore. Rezultati, odnosno više od 7.458.000 pregleda na videima i preko 560 mladih okupljenih na događajima, govore sami za sebe.

Projekt Pametni mladi glasač je krajem prošle godine osvojio i SoMo Borac, gdje je u kategoriji SoMo NATIVE odnio glavnu nagradu kao najbolji native projekt u regiji. Uz to, na tom je natjecanju nagrađen i naš video serijal Newsflash u kategoriji Best Storytelling.

Sve što smo radili u projektu Pametni mladi glasač možete vidjet u videu ispod, a ovdje pogledajte koje usluge klijentima nudi marketing odjel Pametne kuće.