Pretraga

Sudjelujte u anketi, želimo čuti vaš glas: Treba li se tjelesni u školama ocjenjivati?

A- A+

Bilo da ste školarac ili ste pak svoje obrazovanje završili davnih dana, svjesni ste polemika koje među đacima izaziva nastava Tjelesne i zdravstvene kulture. U skladu s podjelama na one koji taj predmet obožavaju i one kojima je među omraženijima, velika je podjela i među onima koji smatraju da bi se trebao ocjenjivati i onima koji ga ne bi ocjenjivali.

Foto: Unsplash

Nedavno je na Kineziološkom fakultetu u Zagrebu održana panel rasprava o pretilosti djece i mladih. U sklopu nje stručnjaci su iznijeli neke zabrinjavajuće podatke. Među ostalim, onaj da u Hrvatskoj 35 posto osmogodišnjaka živi s prekomjernom tjelesnom težinom, a slični su podaci i za ostale uzraste. Oko 65 posto odraslih u Hrvatskoj nedovoljno je aktivno, a statistika govori i da se događa visoki pad aktivnosti djece u osnovnoj školi – 90 posto djece na ulasku u osnovnu školu tjelesni dovoljno aktivno i imaju dobre životne navike, dok je na izlasku iz osnovne škole taj postotak samo 17 posto.

Dakle, jasno je da bi nastavi TZK-a moralo doći do nekih promjena, a najčešće se spominje ona da bi se tom predmetu trebala povećati satnica. U planu je i registar koji će voditi nastavnici Tjelesne i zdravstvene kulture u e-Dnevnicima oko stanja fizičkog stanja i sposobnosti učenika.

Izdvojeni članak

Donosimo program konferencije srednja.hr+ Obrazovanje na prekretnici

Tjelesni je jedan od onih predmeta koji među učenicima, ali i onima koji su već završili školu, izaziva velike polemike. Tema koja je ‘najzapaljivija’ svakako je i ona treba li se tjelesni u školama uopće ocjenjivati. Upravo je to pitanje naše najnovije ankete u kojoj možete sudjelovati pri dnu članka.

Napomenimo kako ćemo se TZK-om baviti i na ovogodišnjoj obrazovnoj konferenciji portala srednja.hr, Obrazovanje na prekretnici, koja se održava 7. studenog. Jedan od panela je ‘Zašto se (ne)voli tjelesni u školama?’, a s dvoje stručnjaka i učenikom nastojat ćemo odgovoriti, među ostalim, čemu služi nastava tjelesnog u školama, zašto je važno imati takav predmet u školi, je li postojeći fond sati dovoljan i kakvi su prostorni uvjeti u školama.

SUDJELUJTE U ANKETI:

Treba li se tjelesni u školama ocjenjivati?