Pretraga

U virtualnom ‘lovu’ na posao više od 115 tisuća posjetitelja

A- A+

Završeni su četvrti regionalni Virtualni dani karijera i znanja u organizaciji vodećih portala za oglašavanje slobodnih radnih mjesta – MojPosao.net, Posao.ba (Bosna i Hercegovina) i Infostud.com (Srbija) koje je posjetilo više od 115 tisuća tražitelja posla koji su imali priliku aplicirati na više od 50 natječaja.

Ove godine na sajmu predstavilo se ukupno 45 izlagača (30 tvrtki iz sve tri zemlje i 15 edukativnih ustanova) koji su putem online chata bili na raspolaganju posjetiteljima.

Iza nas su četvrti Virtualni dani karijera i znanja koje su organizirali portali za oglašavanje slobodnih radnih mjesta – MojPosao.net, Posao.ba i Infostud.com. Dane karijera je posjetilo više od 115 tisuća tražitelja posla koji su mogli  aplicirati na više od 50 natječaja. Na ovogodišnjem sajmu predstavilo se ukupno 45 izlagača koji su putem online chata bili na raspolaganju svim posjetiteljima.

Izdvojeni članak

Počeli Virtualni dani karijera! Ulovite jedno od 50 sjajnih radnih mjesta

Najviše muškaraca tražilo posao

Virtualnim putem posao su tražili ponajviše muškarci (54 posto), u dobi između 25 i 34 godine (34 posto), a prema mjestu stanovanja najviše posjeta je zabilježeno iz Zagreba, Beograda i Novog sada.

Na štandovima hrvatskih izlagača prikupljeno je više od 10 tisuća životopisa, dok su najposjećeniji štandovi bili Hrvatski Telekom, Metro Cash&Carry, Pliva, VIPnet, Ina i Nestlé. Posjetitelji kao najveću prednost sajma, pored mogućnosti komunikacije s izlagačima putem online chata, navode jednostavnost pregleda ponude poslova i popuste na edukativne programe.

Izdvojeni članak

Posjetite današnji Sajam poslova u Zagrebu i doznajte sve bitno za vaše zaposlenje

U kontaktu s poslodavcima na fizičkom dijelu sajma preko 500 posjetitelja

U sklopu Virtualnih dana karijera i znanja na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu održana su predavanja i radionice na kojima su tvrtke izlagači posjetiteljima otkrile na koji način mogu ‘osvojiti’ njihove menadžere ljudskih potencijala i dobiti posao. Polaznicima su se uživo predstavile tvrtke Hrvatski Telekom, Nestlé, Lidl, Japan Tobacco International, Metro Cash&Carry, Pliva, Vipnet i Kastrapeli.

Na zajedničkom štandu portala MojPosao i tvrtke SELECTIO posjetitelji su imali priliku dobiti stručne savjete o tome kako napisati dobar životopis, zamolbu te kako se pripremiti za intervju. Fizički dio sajma posjetilo je preko 500 tražitelja posla, a veliki interes posjetitelja izazvao je Hrvatski Telekom na čijem se štandu moglo saznati iz ‘prve ruke’ kakve talente tvrtka traži. 

Mia Pavičić, rukovoditeljica radne jedinice za selekciju i zapošljavanje pri HT-u istaknula je da je posjetitelje najviše zanimalo kakve su mogućnosti zapošljavanja kandidata koji nemaju radno iskustvo te koja dodatna znanja, edukacije i certifikati otvaraju put zapošljavanju u HT-u.

– Kandidati su najčešće postavljali pitanja vezano uz studentska zaposlenja i mogućnost studentskih praksi u odjelima poput marketinga, PR-a, ali su se zanimali i za razne druge smjerove, uključujući računovodstvo i ljudske resurse te prakse koje trenutno nudimo, istaknula je Klaudia Najcer, voditeljica odjela za zapošljavanje i razvoj kadrova u Lidl Hrvatska koja primjećuje rast zainteresiranost za povremene studentske poslove u odnosu na interes za studentsku praksu.