Pretraga

Više od 1.000 mladih završilo Coca-Colinu edukaciju: Svladali vještine koje se ne uče na fakultetima

A- A+

U ponedjeljak, 20. prosinca webinarom o prezentacijskim vještinama službeno je završeno ovogodišnje izdanje Coca-Coline podrške mladima, čiji je cilj doprinijeti u smanjenju nezaposlenosti mladih u Hrvatskoj. Ovogodišnji je projekt po prvi puta proveden u digitalnom obliku u suradnji s Hrvatskim uredom za kreativnost i inovacije, a uključio je dva tečaja i osam webinara o životnim i poslovnim vještinama, na kojima je potpuno besplatno sudjelovalo više od tisuću mladih.

coca-cola edukacija

Coca-Colinu edukaciju je od 2017. godine završilo više od 2.500 mladih | Foto: Coca-Cola HBC Hrvatska

– Iako je stopa nezaposlenosti u opadanju, u Hrvatskoj je još uvijek svaka peta osoba mlađa od 25 godina nezaposlena, i zato Coca-Cola HBC Hrvatska nastoji osnažiti mlade kako bi bili što konkurentniji na tržištu rada. U sklopu Coca-Coline podrške mladima polaznici mogu unaprijediti sposobnosti koje nisu toliko zastupljene u formalnom obrazovanju, a u poslovnom svijetu su prijeko potrebne, poput komunikacijskih vještina ili upravljanja projektima, te mogu poboljšati svoje pregovaračke i prodajne vještine. U četiri izdanja projekta obučeno je više od 3.500 mladih, a mnogi od njih su vrlo brzo pronašli željeni posao ili započeli vlastiti, što nas čini osobito ponosnima, istaknula je Tihana Tea Mušica, stručna suradnica za održivo poslovanje i odnose sa zajednicom Coca-Cole HBC Adria.

S Tihanom smo nedavno razgovarali upravo o problemu nezaposlenosti mladih, a naš razgovor možete pročitati ovdje.

Izdvojeni članak
nezaposlenost mladih

Svaka peta mlada osoba u Hrvatskoj je nezaposlena: Evo što se radi po tom pitanju

Što se učilo na Coca-Colinoj podršci mladima?

Na tečaju Ja i drugi polaznici su mogli učiti o osobnom razvoju i postavljanju osobnih ciljeva, važnosti umrežavanja, ali i kako napisati životopis i motivacijsko pismo te se pripremiti za razgovor za posao. Tečaj Ja i posao bio je posvećen poslovnim vještinama, poput upravljanja projektima i kreativnosti, te komunikacijskim vještinama, a pružio je i važne savjete svima onima koji žele pokrenuti vlastiti posao.

Uz navedene tečajeve održano je i osam webinara na kojima su gostovali istaknuti pojedinci, poput Luke Abrusa iz agencije Five i Nikole Stolnika iz Good Game Globala koji su s polaznicima podijelili priče o svojim poslovnim putevima. Sudionici webinara mogli su naučiti više i o projektnom menadžmentu od Ariane Vele, jedne od vodećih hrvatskih konzultantica za EU fondove te unaprijediti svoj životopis uz pomoć Martine Raškaj, konzultantice za CV i LinkedIn.

Uz Teu Zavacki, vlasnicu akademije #radimposvom, mladi su učili o tome kako premostiti jaz od trenutka kada primimo diplomu u ruke do željenog posla, a komunikacijska stručnjakinja Iva Bolta pojasnila je kako kreirati digitalnu kampanju. Održan je i okrugli stol s poduzetnicima Filipom Hercigom, Goranom Vrabecom i Mirkom Logožarom koji su odgovarali na pitanja polaznika o usponima i padovima na svom poduzetničkom putu.

Iako je webinarom o prezentacijskim vještinama pod vodstvom fonetičarke Tene Žganec formalno završena ovogodišnja sezona Coca-Coline podrške mladima, svi koji to žele, mogu se još uvijek pridružiti digitalnim tečajevima na platformi Leap Academyja i tako si osigurati bolju poziciju na tržištu rada.