Opća privatna gimnazija

O nama Povijest škole Uvjeti upisa Video Aktivnosti u školi Posebnosti škole Škola prijateljica sporta Škola učenja

Opća privatna gimnazija smještena je u samom centru Zagreba, u Gajevoj 22. Svojom lokacijom primamljiva je velikom broju učenika jer su blizina glavnog gradskog trga, neizbježnog Mc Donaldsa, željezničkog kolodvora, zagrebačke špice prepune dugih sadržaja kao što su knjižnice, muzeji i galerije ponekad dovoljan razlog da učenici odaberu našu školu. Stručnom kompetentnošću, suradničkim odnosom prema učenicima i roditeljima trudimo se stvarati nove generacije mladih pametnih ljudi koji će u budućnosti moći preuzeti odgovornost.

opća privatna gimnazija
opća privatna gimnazija

Osnovana je s ciljem poticanja i pružanja podrške učenicima u svladavanju nastavnog plana i programa. U središtu našeg interesa su individualne sposobnosti svakog učenika. Nastojimo ih što je moguće kvalitetnije pripremiti za savladavanje školskog gradiva, polaganje državne mature i odabir željenog fakulteta.
Pioniri smo privatnog obrazovanja u Republici Hrvatskoj, započeli smo s programom opće gimnazije da bismo s vremenom širili polja svoga interesa te učenicima ponudili nove i zanimljive verificirane programe.
• opća gimnazija
• jezična gimnazija
• klasična gimnazija
• komercijalist
• upravni referent

Prijave za upis u školsku godinu 2020./2021. već su započele.

Postupak je jednostavan: dogovorite razgovor kako bi se upoznali te Vam odgovorili na sva Vaša pitanja. Nakon toga sklapamo Ugovor o školovanju i svakako se prijavljujete preko sustava e-upisi kad za to dođe vrijeme. U školskoj godini 2020./2021. Opća privatna gimnazija upisuje 20 učenika u prvi razred u program OPĆE GIMNAZIJE, te omogućuje prijelaz učenicima u više razrede programa opće gimnazije ovisno o popunjenosti mjesta u višim razredima (2., 3. i 4. razred).Važno je za napomenuti da se cijena školarine od 28.850,00 kuna, plative u 11 obroka, za školsku godinu 2020./2021. smanjuje na 26.850,00 zbog posljedica izbijanja pandemije Covid-19.

Testiranje

Uz kriterije koji su propisani Odlukom o elemetnima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole u školskoj godini 2020./2021., učenici pristupaju testiranju koje se sastoji od pisanja eseja i testova nedovršenih rečenica.
Dokumentacija potrebna za upis:
• svjedodžbe od 5. – 8. razreda,
• rodni list,
• domovnica

Nastava počinje u 8.30. Uz kratke odmore imamo i pauzu za ručak koja traje 40 minuta. Tijekom pauze učenici stignu ručati, prošetati i odmoriti. Uz redovito pisanje domaćih zadaća u školi, usmjereni smo k razvijanju konzultacijsko-mentorskog pristupa te korištenju suvremene tehnologije u multimedijskoj nastavi. Svakoga dana od 14.00 do 15.45 učenici provode u školskom učenju, pisanju domaćih zadaća, konzultacijama, grupnim i individualnim učenjima te na raznim drugim aktivnostima.

Gimnazija se može pohvaliti izvrsnom prolaznosti na ispitima državne mature, a taj uspjeh nije slučajan. Koncept učenja i priprema je specifičan i proizlazi iz razumijevanja da je za kvalitetno usvajanje znanja neophodno povisiti satnicu obaveznih predmeta na maturi. U svakom razredu poveća se tjedni broj radnih sati iz hrvatskog jezika, matematike i engleskog jezika, takav način rada proteže se kroz sve četiri godine što u konačnici rezultira da u odnosu na ostale gimnazijalce, učenici OPG-a obavezne predmete slušaju 5 godina! Tijekom treće i četvrte godine se, nakon testiranja, uvode ciljane pripreme za polaganje ispita državne mature, kako obaveznih tako i izbornih.

Sve programe nadopunjavamo provođenjem dodatnih izvannastavnih sadržaja te su ove godine uvedeni izvannastavni programi:
• kronike 20. stoljeća
• projekt „Putevima braće Seljan“
• škola učenja ( obavezna za učenike 1. razreda)
• domaćinstvo
• foto-grupa
• španjolski jezik
uz već postojeće:
• novinarska skupina
• dramska skupina
• školski bend
• zbor
• sportska skupina
• likovna skupina
• informatička skupina

Mala razredna odjeljenja s petnaestak do dvadest učenika omogućuju lakše usvajanje gradiva i mogućnost da profesor odvoji veći dio vremena za svakog učenika.

Svakog radnog dana nakon 14.00 sati učenici imaju mogućnost ostati na konzultacijama iz svih nastavnih predmeta s kojima imaju poteškoća ili za nadarene učenike, naučiti nešto više. Time nastojimo postići što veću uspješnost učenika kod provjera znanja.U poslijepodnevnim satima organizirano je i pisanje zadaća.
Koristimo suvemena nastavna načela i metode. Metoda praktičnih radova (izvođenje praktičnog rada na računalu), metoda crtanja i ilustrativnih radova, metoda demonstracije, čitanja i rada na tekstu neke su od metoda koje korisitmo.

Godišnje putujemo dva puta jer putovati znači razvijati se. Sredinom rujna odlazimo na jedno osmodnevno putovanje na jednu od atraktivnih lokacija. ( Putovanja na kojima smo do sada bili: RIM, Vatikan, Firenza, Napulj, Pompeji, ATENA, Korint, Epidaur, Delfi, Meteori ili Zakintos, PRAG, Beč, Bratislava , VARŠAVA , Brno, Krakow, BARCELONA, Genova, Nica, Monte Carlo, Monaco, Cannes,Marselles Figueras, Lloret de mar, AMSTERDAM , Frankfurt n/M, Schewenigen, Den Haag, Bruxelles, Stutgart, LISABON, Sintra, Fatima, Cabo da Roca, Cascais, Estoril)

Ništa manje nisu atraktivne lokacije trodnevne terenske nastave koja se provodi u tjednu prije odlaska na proljetni odmor. Do sada su održane terenske nastave (Budimpešta, jezero Balaton,Venecija, Murano, Burano i Torcelo, Verona, Padova i jezero Garda,Milano, Vicenza, Bergamo,Bologna, San Marino, Rimini)

Program gimnazije namijenjen je i učenicima koji se aktivno bave sportom ili uz redovnu paralelno pohađaju glazbenu ili plesnu školu. Za takve učenike program se prilagođava njihovim obvezama (sportska natjecanja, putovanja izvan zemlje, koncerti, plesna natjecanja, pripreme) te imaju mogućnost odgovaranja prema dogovoru, a njihove se školske aktivnosti kombiniraju s mogućnostima dolaska na nastavu. Status učenika aktivnog sportaša dokazuje se potvrdom kluba u kojoj je navedana dinamika treninga te kontakt trenera.

Mladi koji znaju samostalno učiti uspješniji su i samostalniji!

Učenici/e prvih razreda OPG-a u prvom polugodištu sudjeluju u programu aktivnog učenja i tako se pripremaju za uspješan prelazak u srednje i visoko obrazovanje. Naglasak je na poticanju samostalnosti kroz usvajanje znanja o metodama aktivnog učenja koja se temelje na istraživanjima i kroz razvoj vještine organizacije vremena.

-Učimo i vježbamo metode: pisanje bilješki, elaboracija, dvojno kodiranje, testiranje pomoću kartica, učenje na primjerima i učenje „napreskokce”.
-Učimo i vježbamo kako određivati prioritete, planirati, učiti redovito i vremenski učinkovito.

Način rada: Nastava se odvija interaktivno, uči se na školskom gradivu, učenici/e vode svoj učenički portfolio s nastavnim materijalima na temelju kojeg po završetku Škole učenja dobivaju opisnu povratnu informaciju o sudjelovanju.

Program Škole učenja obuhvatio je deset školskih sati tijekom kojih smo obradili teme metoda učenja i organiziranja vremena. Metode o kojima smo učili bile su: ponovljeno čitanje i podcrtavanje, bilješke (Cornell i bilješke po sjećanju), ponavljanje po sjećanju (kartice), programa su učenici predali učeničke mape – portfolija s bilješkama sa sata, radnim listićima i domaćim zadaćama, te su na temelju njih dobili povratnu informaciju o sudjelovanju.

Izračun bodova za upis u srednje škole na Srednja.hr
Ocjene Glasova: 10 Ocjena: 4.46
Kvaliteta nastave 4.6
Opremljenost učionica 4.3
Knjižnica 4.2
Izvannastavne aktivnosti 4.6
Dostupnost interneta 4.5
Prostori za druženje 4.5
Mogućnosti zapošljavanja 4.5
Preporuka upisa 4.5

Pregled ocjena za prijašanje školske godine

2018/2019 Glasova: 2 Ocjena: 3.19
2017/2018 Glasova: 2 Ocjena: 3
2016/2017 Glasova: 1 Ocjena: 5
2012/2013 Glasova: 2 Ocjena: 1

Odgovori