Pretraga

Ekonomski fakultet i poznata tvrtka organiziraju start-up natjecanje: Evo kako se prijaviti

A- A+

Start – up je projekt u organizaciji Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Dubrovniku i Coca – Cole HBC Hrvatska namijenjen učenicima srednjih škola s ciljem poticanja poduzetničkog načina razmišljanja i razvoja poduzetničkih vještina.

Foto: Sveučilište u Dubrovniku

Natjecanje će se održati 14. veljače s početkom u 10 sati na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Dubrovniku, Lapadska obala generala Nojka Marinovića 7, 20000 Dubrovnik. Sudjelovanje na natjecanju može se prijaviti do 31. siječnja.

Prijaviti se mogu timovi učenika (po tri učenika) 4. razreda srednjih škola (Ekonomska i Hotelijersko-turistička) koji imaju inovativnu ideju za pokretanje vlastitog posla. Gotove prezentacije potrebno je poslati do 7. veljače na e-mail adresu: [email protected]

Najbolji timovi bit će nagrađeni

Organizatori su osigurali i vrijedne nagrade. Prvo mjesto dobit će tablet, drugo mjesto powerbank, a treće slušalice.

Prijavite svoje ideje ispunjavanjem obrasca koji se nalazi na poveznici i pokažite svoju kreativnost i želju za uspjehom!

Smjernice za prijavu projekta

Kako izgleda vaše poduzetničko putovanje?

Za natjecanje je potrebno pripremiti prezentaciju u trajanju do 15 minuta. U predstavljanju trebaju sudjelovati svi članovi tima. U nekoliko koraka predstavite svoj poduzetnički duh i uvjerite nas da je baš vaša ideja zaslužila nagradu!

1. Ideja

Mislite na bilo koju loše zadovoljenu ili nezadovoljenu potražnju, na različite proizvode i usluge te njihove dobavljače. Bilo koja njihova slabost može biti vaša prilika i izvor nove poslovne ideje.

Oblici posla koje možete pokrenuti:

  • Trgovina
  • Proizvodnja
  • Usluge

Brainstorming!

2. Opis poduzeća i proizvoda/usluga i opis djelatnosti u kojoj se poduzeće nalazi

Kako će glasiti ime poduzeća? Sažetak o općim elementima poduzeća: misija, ciljevi…..

3. Analiza tržišta (kupci, dobavljači, konkurencija)

Tko će kupovati vaše proizvode/usluge? Zašto? Kojoj dobnoj skupini i regiji pripadaju vaši kupci? Kakva je konkurencija u okolini? Kako ćete se istaknuti u odnosu na konkurenciju? Gdje kupiti materijale i resurse?

4. Marketing plan

Kako će izgledati proizvod (opis proizvoda)? Koja će mu biti cijena? Hoće li biti veća ili manja u odnosu na konkurenciju? Na koji način će se prodavati? Koji će biti načini privlačenja kupaca (Internet, tv reklama, novine….)?

5. Organizacija posla

Tko čini vaš tim? Treba li zaposliti i koliko dodatnog osoblja? S kojim znanjem i vještinama? Gdje će se posao obavljati?

6. Financijski plan

Kako financirati početnu investiciju? Koliko imate vlastitih sredstava? Na koji način možete prikupiti dodatna sredstva?

7. Kritični rizici, problemi, pretpostavke

Koji su trendovi u gospodarstvu, uklapate li se (npr. digitalizacija i sl. )? Je li administracija problem ili npr. dostupnost resursa?

8. Gdje se vidimo u budućnosti….