Pretraga

Sveučilište u Zagrebu iskeširalo vrtoglavih 40.000 kuna za vizual Smotre, a ostala tajna kome je novac otišao

A- A+

Priliku za zaradu dobrog džeparca ovoga su ljeta imali studenti koji se razumiju u dizajn. Sveučilište u Zagrebu raspisalo je javni natječaj kojim se potraživao student za osmišljavanje vizuala Smotre Sveučilišta, a najbolji rad, prema natječaju, nagrađen je s 40.000 kuna. Smotra koja je trajala od 23. do 25. studenog dobila je taj novi vizual, pokrenuta je tom prilikom i posebna web i Facebook stranica, ali Sveučilište ne želi odgovoriti na pitanja tko je pobjednik i dobitnik 40.000 kuna, kao i tko je odlučivao o tome koji je natječajni rad najbolji.

Rektor Boras na Smotri Sveučilišta 2017.| foto: službena Facebook stranica Smotre Sveučilišta u Zagrebu

Prošloga ljeta, 12. lipnja, Sveučilište u Zagrebu raspisalo je natječaj za osmišljavanje vizualnog identiteta ovogodišnje Smotre Sveučilišta u Zagrebu.

Zbog nedovoljno prijava, rok za prijavu na natječaj jednom je produžen

Autori koji su u njemu mogli sudjelovati morali su biti studenti Sveučilišta,  a generalna ideja kampanje koju su autori kasnije morali i prezentirati morala je sadržavati sljedeće elemente:

Izdvojeni članak

Zašto morate posjetiti Smotru Sveučilišta? Maturanti nam otkrivaju što su sve doznali na tom događanju

  • prijedlog vizualnog rješenja plakata Smotre (B1 i jumbo)
  • prijedlog vizualnog rješenja Facebook stranice Smotre
  • prijedlog vizualnog rješenja web stranice Smotre
  • moto ili slogan
  • primjer aplikacije na promo artikl (majica, olovka, privjesak i slično).

Uz navedeno, cjelokupna vizualna kampanja Smotre, stoji u tekstu natječaja, obuhvaća pripremu i produkciju sljedećih elemenata: izvedbu ostalih materijala za oglašavanje, oblikovanje publikacija, opremanje prostora kao i sam izložbeni prostor Sveučilišta u Zagrebu.  Osim uvjeta da su autori studenti Sveučilišta, dodatni uvjet bila je i mogućnost produkcije svih potrebnih promotivnih materijala za Smotru u razdoblju od 15. listopada – 20. studenoga 2017.

Kako u prvotno određenom roku na natječaj nije pristiglo dovoljno prijava, rok je produžen, a natječaj konačno zatvoren 23. kolovoza 2017.

Za osmišljavanje vizualnog identiteta Smotre , pobjednik natječaja dobio je naknadu od 40.000 kuna umanjenu za troškove posredstva student servisa, koji u ovom slučaju iznose 6.800 kuna. Troškovi  produkcije, valja napomenuti, nisu uključeni u navedeni budžet, a snosilo ih je Sveučilište u Zagrebu. Prema tekstu natječaja, poprilično visoka naknada studentu autoru isplatila se putem studentskog ugovora i to nakon završetka Smotre, odnosno, po dostavi svih ugovorenih elemenata natječaja.

Sveučilište ne želi odgovoriti na pitanja o pobjedniku i tko je o njemu odlučivao

Izdvojeni članak

[FOTO] Bolidi, kosturi, roboti i štošta drugo privukli brojne zainteresirane na Smotru Sveučilišta u zagrebački SC

Ovogodišnja Smotra Sveučilišta odvijala se od 23. do 25. studenog i imala je potpuno novi vizualni identitet, a pokrenuta je i nova web kao i službena Facebook stranica tog događaja. Natječaj kojim se tražio autor svega toga još uvijek je dostupan na stranicama Sveučilišta u Zagrebu. No, ime pobjednika spornog natječaja  vrijednog 40.000 kuna kojeg je provelo Sveučilište, nikada nije javno objavljeno. Ne zna se niti je li pobjednički rad sadržavao sve navedene elemente kao niti tko je sudjelovao u odabiru pobjednika.

Zbog nedostupnosti te informacije, Sveučilištu u Zagrebu  obratili smo se sa sljedećim pitanjima:

  1. Koliko je prijavljenih prijedloga sudjelovalo u pozivu?
  2. Tko je odlučivao o tome koji je od prijedloga najbolji i postaje vizual ovogodišnje Smotre (postoji li neko Povjerenstvo, tko su njegovi članovi)?
  3. Od čega se sve sastojao natječajni rad koji je proglašen najboljim?
  4. Čiji je rad bio proglašen najboljim, odnosno tko je student/studenti koji su izradili vizualni identitet ovogodišnje Smotre Sveučilišta, pobjednički rad koji je dobio 40.000 kuna (umanjeno za iznos naknade za posredstvo)? Zašto ime i pobjednički rad nisu objavljeni javno?

U zakonskom roku od 15 dana na ova pitanja Sveučilište u Zagrebu nije nam odgovorilo, nakon čega smo im  dali još jednu priliku, ali niti 72 sata od tog ponovljenog upita nikakva povratna informacija nije nam dostavljena.

Vizual Smotre Sveučilišta u Zagrebu 2017.| rad nepoznatog autora