Pretraga

Billie Eilish predstavlja Generaciju Z: Tehnologiju ne koriste samo za zabavu i buljenje u ekran

A- A+

Deutsche Telekom Grupa udružila se s peterostrukom dobitnicom nagrade Grammy, Billie Eilish. Predstavili su kampanju #WhatWeDoNext na UN-ov Međunarodni dan mladih. U prvom videu Billie je s drugim mladim ljudima razgovarala o načinu na koji koriste internet, to jest, digitalne platforme, te kako kroz njih uče i rade korisne stvari.

Screenshot YouTube

Generacija Z obuhvaća mlade od 16 do 25 godine koji trenutačno ulaze na tržište rada i predstavljaju generaciju budućnosti. Deutsche Telekom udružio se s Billie Eilish u novoj kampanji te govore o načinima na koje prva istinska generacija digitalaca koristi pogodnosti povezane tehnologije za dobrobit ne samo svoje generacije, već i društva u cjelini.

– Svi mi možemo pozitivno utjecati na naš planet, a nadam se da će naša generacija upotrijebiti svoje platforme za suradnju i komunikaciju i napraviti razliku, komentirala je Billie Eilish.

97 posto Generacije Z surfa na mobitelu ili tabletu

Istraživanje koje je objavila Deutsche Telekom Grupa pokazuje da su prije COVID-19 krize mladi Europljani u dobi od 16 do 25 godina pokazivali visoku razinu optimizma u pogledu potencijala koji tehnologija može ponuditi.

Izdvojeni članak

Billie Eilish pukla radi komentara o njenoj odjeći: Nek se odijeva tko kako želi

U Hrvatskoj to prvenstveno vidimo iz njihovih stavova i načina korištenja tehnologije – čak 97 posto generacije Z surfa na mobitelu ili tabletu, 88 posto njih smatra da može dio problema riješiti digitalno (uređajem ili internetom) te čak 84 posto redovno koristi mobilne aplikacije.

– Svjesni smo važnosti uloge koju ova, izuzetno digitalna generacija sa sobom donosi, stoga želimo generaciji Z dati prostor i platformu na kojoj će moći pokazati svoja znanja, na kojoj će njihovi talenti doći do izražaja, a korištenje povezane tehnologije poslužiti kao inspiracija u pokretanju promjena koja su nam kao društvu potrebne, posebno u ovim trenucima, rekla je Branka Bajt, direktorica Sektora za brend Hrvatskog Telekoma.

Deutsche Telekom Grupa vjeruje u život sa zajednicom i da ono što uistinu vrijedi i postaje valuta današnjice jest dijeljenje ideja, mišljenja, uspjeha i posebnih trenutaka bilo kada i bilo gdje, a posebno kada oni vode prema boljem i razvijenom društvu. Sada, više nego ikad prije je omogućavanje ravnopravnog sudjelovanja u društvenom, gospodarskom i kulturnom životu ključni fokus brenda.

Generacija Z nije samo opsjednuta zaslonom mobitela

Međunarodna kampanja krenula je s videom u kojem Billie Eilish i mnoštvo inspirativnih članova generacije Z sudjeluje sa stvarnim pričama, kroz koje slave izuzetne stvari koje mladi ljudi danas rade, a tu snažnu poruku prenosi Billie Eilish kao glas generacije.

Vidimo kako ova generacija dovodi u pitanje negativne percepcije o njihovoj upotrebi tehnologije, pokazujući kako je oni koriste kako bi utjecali na stvari do kojih im je stvarno stalo, od brige za klimatske promjene preko zagovaranja jednakosti i kreativnosti do cyber sigurnosti.

Osporavajući percepciju da je Generacija Z samo opsjednuta zaslonom mobitela, ova priča predstavlja misiju Deutsche Telekom grupe u pružanju podrške ovoj generaciji koja pronalazi svoje mjesto i svoj glas.

Kroz svoju vrlo uspješnu glazbenu platformu, Telekom Electronic Beats, Deutsche Telekom će nastaviti s poticanjem razgovora #WhatWeDoNext, kroz platformu za stvarne priče generacije Z.