Pretraga

Evo koja je ‘najskidanija’ mobilna aplikacija

A- A+

‘Najskidanija’ besplatna aplikacija u 2013. godini bila je video igra Candy Crush Saga. Uz to je i uprihodila najveću količinu novca. Tvrtka King Digital Entertainment, koja je tvorac popularne igre, ovog će mjeseca izaći na burzu, a procjenjuje se da će njena vrijednost na inicijalnoj procijeni doseći 7,6 milijardi dolara! U tekstu donosimo još neke pojedinosti o zaraznom Candy Crushu.

Candy Crush Saga je aplikacija, koja je u 2013. najviše puta preuzeta, a ujedno i zaradila najveće prihode. Tvorac ove video igre je kompanija King Digital Entertainment, koja se ovaj mjesec priprema izaći na burzu. Procjenjuje se da bi joj početna vrijednost mogla doseći i 7,6 milijardi dolara, prenosi Reuters.

Izdvojeni članak

Pošast zvana Candy Crush Saga: ‘Smiruje me i opušta, ali i razvija moždane vijuge’

Nešto više od 20 dolara za dionicu

Na IPO-u (Initial Public Offering) se očekuje da će biti ponuđeno preko 22 milijuna dionica spomenute kompanije po cijeni između 21 i 24 dolara.

King Digital Entertainment, svoje sjedište ima u Dublinu, a ovdje vam donosimo neke zanimljivosti o Candy Crush Sagi, koje navodi Reuters.

Već je spomenuto kako je Candy Crush Saga osvojila prestižni status besplatne aplikacije s najviše preuzimanja u 2013., ali i najvećim prihodima. U posljednjem kvartalu prošle godine, prihod Candy Crusha je iznosio 602 milijuna kuna.

Izdvojeni članak

Video igre nas podučavaju i poboljšavaju mentalne funkcije

Zarazni ‘Lom slatkiša’ igra preko pola milijarde ljudi

U prvom je pak kvartalu 2012. prihod kompanije King Digital Entertainment iznosio ‘mizernih’ 22 milijuna dolara. Od ukupnog prihoda, Candy Crush Saga donosi tri četvrtine.

Do sada je ‘najskidaniju aplikaciju’, od njenog lansiranja preuzelo preko pola milijarde puta. Igra je u osnovi besplatna, no igrači za dodatne opcije i živote moraju platiti.

Razlika između drugih tehnoloških kompanija koje su u posljednje vrijeme izlazile na burzu i King Digitala je što potonji nema dugova, profitabilan je, odnosno bilježi poziivan novčani učinak.

U 2013. je prije plaćanja poreza, kompanija zabilježila prihod od 714,3 milijuna dolara. U posljednjem statistički zabilježenom mjesecu, dakle veljači 2014. Candy Crush je u prosjeku dnevno igralo 144 milijuna ljudi. Uz ovu igru, King Digital nudi oko 180 igara putem mobitela, Facebooka i svoje web stranice.