Pretraga

Instagram upravo testira popularnu značajku koju TikTok ima već neko vrijeme

A- A+

Instagram upravo testira mogućnost zakačenih objava na vrhu profila korisnika. Opcija je to koju već neko vrijeme ima TikTok. Posebno bi mogla oduševiti kreatore čije se popularne objave često ‘zagube’ među gomilom sadržaja koji objavljuju na dnevnoj razini.

facebook instagram

Foto: Unsplash

Korisnici megapopularne društvene mreže TikTok navikli su na mnoštvo značajki na raspolaganju. Jedna od njih su i pinned odnosno zakačene objave. Radi se o objavama koje se, kako im naziv kaže, zakačeni na vrh profila korisnika. Čini se da još jedna popularna društvena mreža upravo testira sličnu značajku.

Ovo bi moglo oduševiti kreatore

Kako doznaje Techcrunch, Instagram upravo među dijelom svojih korisnika i kreatora testira značajku zakačenih objava. Korisnici koji su odabirom društvene mreže ušli u testnu fazu na svojim objava, kada kliknu na tri točkice u gornjem desnom kutu, imaju opciju pin to your profile, u doslovnom prijevodu, zakači na svoj profil.

Ova bi se opcija posebno mogla svidjeti kreatorima na Instagramu koji žele istaknuti svoje omiljene ili najatraktivnije objave koje su, zbog količine sadržaja koje objavljuju na Instagramu, ponekad ‘zakopane’ daleko na profilu i do njih inače treba dugo skrolati. Korisnici Instagrama do sada su na raspolaganju imali svojevrsne zakačene storije. Konkretno, na svojem su profilu mogli odabrati storije koje žele istaknuti nakon što prođu prva dvadeset i četiri sata u okrugle rubrike, takozvane naglaske.

Izdvojeni članak
instagram

Instagram konačno vratio opciju za kojom su korisnici godinama tugovali: Evo kako je uključiti

Lakše će biti složiti doba reel

Ovo, valja naglasiti, nije jedina promjena koju Instagram planira uvesti u skorije vrijeme. Dijelu korisnika, također odabranih za testnu fazu, u reelsima se pojavila nova značajka. Zove se templates, odnosno predlošci.

Konkretno, radi se o predlošku za kreiranje reelsa prema tome kako su ih napravili drugi korisnici ili kreatori. Kada neki kreator, primjerice, iskoristi zvuk i uz njega u točno raspoređenim intervalima stavi određeni broj fotografija ili videa, koje se poklapaju s glazbom u pozadini, to zna stvoriti interesantan efekt koji podiže cijelu estetiku reelsa.

Određenom broju korisnika, uključujući i neke naše kolege iz redakcije, kada pregledavaju svoje ili tuđe reelse pojavila se mogućnost da iskoriste predložak prema kojemu su oni ili drugi korisnici već slagali postojeći sadržaj.

Instagram upravo testira popularnu značajku koju TikTok ima već neko vrijeme
Share via
Copy link
Powered by Social Snap