Pretraga

Ivan je organizirao treasure hunt u duhu serije Casa de Papel, a stoji i iza brojnih kvizova

A- A+

Ivan Livančić, student ekonomije i farmacije, osnivač je brenda Fast Facts, na čiji su Instagram profil vjerojatno naišli mnogi. Fast Facts, naime, poznat je po organizaciji popularnih pub kvizova, a od nedavno i zabavnih treasure huntova, od kojih je posljednji bio organiziran u duhu Netflixove serije ‘La Casa de Papel’.

fast facts

Foto: Katja Heraković

Out Garden, Club Roko i Iq Bar, mjesta su na kojima Fast Facts organizira svoje pub kvizove. Iza tog brenda koji se na svom Instagram profilu može pohvaliti s preko 3100 pratitelja, stoji mladi student ekonomije i farmacije, Ivan Livančić. 

Osim kvizova, Fast Facts je od nedavno započeo s organizacijom treasure huntova u Zagrebu, i to za početak u temi popularne Netflixove serije ‘La Casa de Papel’. Za one koji ne znaju, treasure hunt je igra u kojoj natjecatelji u zadanom vremenu pokušavaju riješiti zadatke koji su stavljeni pred njih prije ostalih, da bi sebi i svojoj ekipi osigurali nagrade.

Izdvojeni članak

Omiljeni kvizaš nam odgovara – kako izgleda ‘najbrži prst’ u Milijunašu?

Prvobitni cilj je – zabava

– U principu, ekipa od 2 do 5 članova, suočava se s raznim mozgalicama na temelju kojih pokušavaju shvatiti kamo trebaju krenuti i gdje ih čeka idući trag. Sve se igra u realnom okruženju, stoga je osim kognitivnih sposobnosti potrebna i određena razina fizičke spreme, objašnjava nam Ivan.

Ivan kaže da je ideja za organizaciju treasure huntova nastala još tijekom lockdowna, jer su pub kvizovi zbog restriktivnih mjera bili ugašeni ili limitirani. Prvobitni je cilj bila, naravno, zabava koja nije uključivala masovna okupljanja na jednom mjestu. Tako su, ističe osnivač Fast Factsa, u karanteni održana dva treasure hunta s manjim odazivom, ali s podjednako ugodnim i motivirajućim reakcijama natjecatelja.

fast facts

Treasure hunt. Foto: Katja Heraković

– Sve je to bilo izrazito motivirajuće, zbog čega smo odlučili napraviti novi treasure hunt s temom koja je vrlo aktualna, a daje dodatnu zanimljivost cijeloj priči. Izabrali smo seriju ‘La Casa de Papel’, jer je vrlo popularna, a i likovi su vrlo specifični čime smo dali novu dimenziju igri, pa su se natjecatelji mogli uživjeti u ulogu detektiva iz serije, govori Ivan.

Zbog velike posjećenosti, treba se prijaviti i nekoliko dana prije

Također, Ivan ističe da predznanje iz serije nije bilo nužno za sudjelovanje, pa nitko nije bio zakinut. Otkriva i da se već radi na kreaciji sljedećih treasure huntova, a sljedeća će tema biti, ni više ni manje nego svima dobro poznati – Pokemoni.

No, za one kojima treasure hunt nije njihov ‘đir’, Fast Facts organizira i pub kvizove, na koje se zbog velike posjećenosti treba prijaviti i po nekoliko dana prije njihovog održavanja. Kvizovi se održavaju ponedjeljkom u Roku na Savi, srijedom u Out Gardenu i četvrtkom u IQ Baru s početkom u 20 sati. Tjedno, navodi Ivan, igra oko 135 ekipa, što je ukupno preko 600 ljudi. Nagrade su, naravno, osigurane za one najpametnije, ali i najsretnije ekipe.

– Nagrade su sponzorske, a to su najčešće brojne boce Jamesona, besplatni provodi za cijelu ekipu u Amazingi, Escape Room Areni, Karting Areni, Axe Throving Areni, ali i kilogrami Kraševih proizvoda, napominje Ivan.