Pretraga

Kraš pokrenuo svoju verziju FarmVillea

A- A+

U svijetu marketinga ostalo je jako malo mjesta za klasične postere i reklame, te snažna konkurencija traži sve kreativnije ideje i sve bolje razrađene kampanje. Možemo s ponosom ustvrditi da je jedna domaća kompanija odlučila krenuti s kampanjom koja kombinira najnovije trendove i tehnologije, te je u korak s onime što se događa u svijetu.

Kraš, jedna od najuspješnijih firmi u Hrvatskoj, već dugo privlači pažnju medija, ali i svojih kupaca kreativnim kampanjama i novim proizvodima. Ovaj put su napravili još korak više, te stvorili internet igru Ekopark, koja je svojevrsna kombinacija popularnog FarmVillea i Kickstartera, prenosi netokracija.com. O čemu je točno riječ?


Izdvojeni članak

Koliko znate o čokoladi?

Korisnici će igranjem igara i upisivanje mkodova koji se nalaze na
čokoladicama Životinjskog carstva izgrađivati mali virtualni zoološki
vrt. Svaka čokoladica dati će vam novčiće za izgradnju staništa ili
kupnju hrane za prave životinje u tom malom zoou. No, efekt će postojati
i u stvarnom svijetu. Kraš će, dok korisnici grade virtualne zoološke
vrtove, u Blatini graditi jedan pravi.

Hrana koju će korisnici
nabaviti i građevine koje će sagraditi u igri zapravo će zaista biti
nabavljene za Ekopark, u kojem će mladi i stari moći doći u kontakt s
pravim životinjama.

Najuporniji korisnici nove igre dobit će
besplatne posjete Ekoparku, kao i plišane igračke s motivima životinja
iz Životinjskog carstva. Svi korisnici koji će sudjelovati će pak biti
navedeni na posebno izrađenim tablama na lokaciji Ekoparka.

Kraš pokrenuo svoju verziju FarmVillea
Share via
Copy link
Powered by Social Snap