Pretraga

Mnogi su se opekli: Korisnici tvrde da je popularna aplikacija preuzeta 15 milijuna puta – čista prevara

A- A+

Aplikacija NGL (Not Gonna Lie) namijenjena je onima koji cijene anonimnost i vole raditi Q&A sesije na društvenim mrežama. Ili barem tako kažu njeni kreatori. Riječ je o aplikaciji koja je za vrijeme pisanja ovog teksta dosegla 15 milijuna preuzimanja, a za koju korisnici kažu da je – čista prevara.

Foto: Unsplash

Aplikaciju NGL, koja neodoljivo podsjeća na nekoć popularnu Q&A platformu ask.fm, preuzelo je preko 15 milijuna korisnika od njenog službenog izlaska u prosincu 2021. godine. Iako to zvuči kao sasvim impresivna brojka, brojni korisnici optužuju tvorce ove aplikacije da je ona – čista prevara.

Pitanja postavljaju botovi

Naime, kako prenosi Tech Crunch, NGL koristi botove za poticanje angažmana korisnika. Riječ je, dakle, o velikom problemu, jer je temelj ove aplikacija ‘anonimna’ društvena interakcija u obliku pitanja i odgovora.

Navodi se da aplikacija zapravo vara svoje korisnike i koristi botove da šalju automatizirana, bazična pitanja. Uz to, NGL naplaćuje korisnicima da vide tko im je postavio pitanje, što je poprilično problematično, budući da pitanja očito nije postavio stvarni čovjek nego neki bot.

Drugim riječima, čini se da App Store i Google Play, kao i tvorci ove aplikacije, profitiraju od ovog nelegitimnog pothvata, koji obmanjuje i vara ljude da pomisle kako njihovi prijatelji postavljaju pitanja dok su neka od njih zapravo – automatizirana.

Izdvojeni članak

[Aplikacija tjedna] Ako često naručujete s interneta, ova će vam aplikacija olakšati praćenje paketa

‘Čuvajte se plaćanja dodatnih usluga’

Da stvar bude još gora, čini se da aplikacija uopće ni ne radi kako treba. Ona se, naime, treba spojiti s Instagramom, što, kako kažu brojni nezadovoljni korisnici u komentarima na Google Playu, ne funkcionira. Uz to, neki prijavljuju i da im se sredstva s računa skidaju čak i nakon otkazivanja plaćenog paketa.

– Platio sam dodatno značajku koja vam kaže tko vam je postavio pitanje. Nije mi se svidjela, pa sam ju otkazao isti dan. Dva dana kasnije, imao sam hrpu terećenja na svom bankovnom računu za različite iznose. Bilo ih je barem 10-ak. Čuvajte se plaćanja dodatnih usluga na ovoj aplikaciji, napisao je jedan oštećeni korisnik, koji je aplikaciji dao jednu zvjezdicu.

Međutim, da bi se tvorci NGL-a riješili loših recenzija, uposlili su botove koji im daju odličnu ocjenu, odnosno pet zvjezdica, uz komentar ‘very good’ (vrlo dobro). No, unatoč tome, aplikacija i dalje dobiva sve veću popularnost, stoga preporučujemo da – pripazite.