Pretraga

Nova društvena mreža privlači desetke tisuća korisnika svakog sata

Novu društvena mreža koja bi Facebooku mogla oteti velik dio korisnika kreirali su dizajneri i umjetnici, a ono što je čini iznimno popularnom jest pristup u kojem neće imati oglase.

Sa svakim satom ima sve više korisnika

Ello je nova društvena mreža koja u ovim trenucima prima otprilike 30 tisuća zahtjeva ljudi koji se žele istoj priključiti. Ova platforma iz sekunde u sekundu sve je popularnija, a sasvim je drugačija od Facebooka.

Osnovao ju je Paul Budnitz, a bila je dizajnirana da je koristi oko 90 njegovih prijatelja. Ipak, vlasnik trgovine s biciklima iz Vermonta u SAD-u odlučio ju je otvoriti javnosti prije nešto više od mjesec dana. Na mrežu možete pristupiti jedino ako vas netko tko je već na njoj pozove ili sami zatražite pozivnicu, piše BBC.

Ello su prozvali ‘anti Facebookom’ jer su tvorci obećali da neće imati reklame ili prodavati korisničke podatke. No, to postavlja pitanje kako će zarađivati.

U opisu mreže stoji da će ponekad izbaciti posebne mogućnosti na Ello, a oni kojima će se to svidjeti moći će poržati rad platforme tako što će za mali iznos određenu mogućnost dodati nas svoj profil.

Mreža u svakom smislu te riječi

Ipak, bitno je zapamtiti da oni koji ne žele nikada neće morati ništa platiti i mrežu će moći koristiti zauvijek.

Iako mu laska naziv ‘anti Facebook’, Budnitz je naglasio kako na Ello ne gledaju na taj način.

– Facebook nam nije konkurencija. Njih gledamo kao oglašivačku platformu, dok smo mi mreža, rekao je osnivač.

Ello odlikuje minimalizam u dizajnu, a na prvi pogled djeluje nepreglednije u odnosu na popularne društvene mreže na koje ste navikli. Ipak, i ovdje je prisutna profilna i naslova fotografija, ali i mogućnost dijeljenja sadržaja.