Studenti iz Hrvatske napravili društvenu mrežu za sportove i društvene igre, a planiraju širenje u SAD

Nova aplikacija za druženje, 4real, prije tjedan dana osvanula je na Google Playju i velikom se brzinom širi među studentima. Radi se o, kako njeni autori tvrde, matchmaking društvenoj mreži za sportove i društvene igre. Kroz aplikaciju korisnici mogu organizirati događaje i pronalaziti igrače koji im nedostaju za sportske susrete, Monopoly, kartanje ili jednostavna druženja uz kavu i razgovor.

Matchmaking društvena mreža 4real čije su pokretanje studenti optimistično pozdravili

Društvenoj mreži se u prvih 24 sata od lansiranja beta verzije pridružilo više od 200 ljudi, a pohvale na račun ideje, kao i same aplikacije, ne prestaju stizati. Iza 4reala stoji peteročlana ekipa predvođena Dinom Jerkovićem, inicijatorom ideje.

– Prva iskra ideje pojavila se kroz razgovor s mojim bratom još prije nekoliko godina. Razlog je taj što se po čudnom zakonu uvijek dogodi da nam je falio netko za nogomet. Tek prije nekoliko mjeseci odlučio sam sjesti sa svojim cimerom Markom Šoljićem te smo malo pomnije razradili cijelu ideju. Kasnije su nam se u razradi priključili Goran Žurić, Ivica Petrsorić i Josip Koncurat, pa se ideja krenula ozbiljnije razvijati, objašnjava nam Dino, apsolvent filozofije i sociologije na FFZG-u.

Za druženje bez mobitela

Na početnoj stranici prikazan je popis događaja u korisnikovoj blizini

Svrha i ciljevi aplikacije za njezine su autore jasni.

– Mi želimo da ljudi što manje vremena provode na mobitelima, a što više sa svojim prijateljima. Aplikacija 4real nastala je iz potrebe da se mobiteli, ali i društvene mreže, koriste na jedini pravilan način – da se olakša dogovor za druženje uživo.

Rješavamo dva bitna problema vezana uz organizaciju druženja. Prvi problem je nedostatak igrača za određenu aktivnost, najčešće sporta. Pomoću matchmaking sistema u najbržoj mjeri možete pronaći zainteresirane igrače u svojoj blizini. Drugi problem je dužina trajanja organizacije takvog događaja. Glavni organizator neke aktivnosti najčešće je jedna osoba, pa dogovori traju i po 30 minuta. Kroz naš inovativni sustav, mi smanjujemo vrijeme organizacije na pet minuta!, napominje Jerković.

Rebecca Sabljo, studentica ZŠEM-a, oduševljena je aplikacijom i nada se da će se 4real nastaviti širiti među studentskom populacijom.

– Zaista mislim da je ova aplikacija super ideja.  Svi smo zaokupljeni ispitima i kolokvijima, pa smatram da nam ovakvo nešto treba kako bi misli odvratili od učenja, upoznavajući uz to nove ljude te igrajući igre koje volimo, tvrdi.

Od mladih za mlade

Članovi tima koji stoje iza društvene mreže svakodnevno se iskazuju radom na aplikaciji.

Korisnici kojima možete poslati zahtjev za prijateljstvo nakon klika na profil

– Goran, naš grafički dizajner, diplomirani je arhitekt koji nas svakog dana oduševljava svojim vrijednim kreativnim doprinosom. Josip je diplomirao na RGNF-u te, slično kao i Marko, želi promijeniti svoju karijeru i kreće programirati u Androidu. Ivica je izuzetno potkovan iOS developer koji je diplomirao na FOI-ju. Ja (Dino, op.a.) sam apsolvent na Filozofskom fakultetu, a unutar tima sam zadužen za marketing i poslovanje. Žao nam je što u timu zasad nemamo nijednu curu, ali uskoro planiramo širenje, pa se nadamo pozitivnom pomaku i u tom segmentu, kaže mladi Brođanin Dino.

Činjenica da iza aplikacije stoje perspektivni ljudi s diplomom rezultirala je dodatnom podrškom studenata.

– Zanimljivo je kako je aplikaciju pokrenula grupa prijatelja s različitih fakulteta. Pokazali su nam kako i mi uz uloženi trud možemo ostvariti svoje ideje – dodaje Rebecca.

 

 

Projekt prepoznao zagrebački Startup Factory

Njihov je trud prepoznao Startup Factory, program koji potiče razvoj startup poduzetništva te izgradnju održivog i uključivog razvoja grada Zagreba kroz pametna rješenja.

– Kroz program Startup Factoryja, naš je projekt značajno napredovao. Do ulaska u natjecanja u sklopu programa, tim smo činili samo Marko i ja, a nakon ulaska u program pridružili su nam se Goran, Ivica i Josip. Factory je uvelike ubrzao naše faze razvoja, rekao je Jerković.

Popularni 4real nije namijenjen samo studentima i stanovnicima Zagreba.

– Najviše mi se sviđa to što doslovno svi mogu pristupiti aplikaciji, neovisno o tome iz kojeg su grada. Također, upoznavanje novih ljudi te druženje s njima sada je puno lakše. 4real sam na Facebooku ocijenila peticom da što više osoba potaknem na na njeno preuzimanje. Aplikacija je još relativno mlada, pa treba vremena da ljudi saznaju o čemu se radi i počnu ju koristiti. Smatram da će studenti biti oduševljeni i da će ju ubrzo svi htjeti imati na svom mobilnom telefonu, zaključuje Sabljo.

Veliki domaći i prekooceanski planovi

Sve više igraonica i dvorana mjesta su okupljanja korisnika 4reala

Talentirani 4realovci ušli su u finale ovogodišnje startup konferencije Zagreb Connect, a već su razradili ciljeve za nekoliko sljedećih godina. Željeli bi da se za njihov projekt pročuje i u Sjedinjenim Državama.

– Već sada imamo pripremljenu razvojnu priču za cijelu iduću godinu, dok za iduće tri godine imamo popriličnu ambiocioznu viziju. Ne želimo stati s našim osnovnim funkcionalnostima, pa tako kroz idućih šest mjeseci planiramo osigrati suradnju sa svim sportskim dvoranima i terenima u Zagrebu. Razvit ćemo sustav kroz kojeg će igrači direktno moći rezervirati svoje termine za sportove ili društvenu igru te ujedno vidjeti dostupnost termina svih dvorana u Zagrebu.

Ujedno ćemo integrirati sustav amaterskog sportskog natjecanja, nalik teniskom ATP-u, gdje će amaterske ekipe moći vidjeti koliko su dobri naspram drugih ekipa u ulici, kvartu ili cijelom gradu. Ekipe će se kroz natjecanje moći međusobno izazivati i svojevoljno organizirati turnire.
Nakon Zagreba, planiramo se širiti u gradove iz Hrvatske već u prvoj polovici iduće godine, dok bi krajem iduće godine planirali strategiju razvoja na druge države EU-a, susjedne države i eventualno SAD, ovisno o prilikama i mogućnostima, kazao je za kraj Jerković.

Odgovori