Pretraga

Studenti oduševili stotine besplatnom izložbom ISPIT 2014. kojom su ispit i položili

A- A+

Četiri studenta prve godine diplomskog studija fotografije na Akademiji dramske umjetnosti napravili su izložbu ISPIT 2014. koja se održava u Galeriji Studentskog centra u Zagrebu od 10. do 18. rujna. Belić, Šertović, Šerventić i Zeljak autori su serije fotografija pod nazivom ‘Nedovršeno’, ‘(de)personalizirano’, ‘Projekcije’ i ‘Izloženi’. Ovom izložbom položili su ispit sa četvrte godine, ali i omogućili svim ljubiteljima fotografije da uživaju u nekoliko desetaka zanimljivih uradaka. Ulaz je besplatan, a fotografije možete pogledati svakim danom od 12 do 20 sati.

Foto: srednja.hr

Galerija Studentskog centra u Zagrebu od 10. do 18. rujna ugostila je izložbu fotografija pod nazivom ISPIT 2014. koju su napravili studenti četvrte godine studija fotografije na Akademiji dramske umjetnosti. Dario Belić, Dino Šertović, Nikola Šerventić i Ino Zeljak autori su čiju seriju fotografija besplatno možete pogledati svakog dana u tjednu od 12 do 20 sati.

Izdvojeni članak

Lili Zaneta (20) u Galeriji splitske Sveučilišne knjižnice smjestit će izložbu ženskih aktova

Kako smo doznali od zaposlenika u SC-ovoj Galeriji, do sad je izložbu ISPIT 2014. pregledalo nekoliko stotina posjetitelja, što je jako dobar odaziv.

Četiri studenta napravila su četiri tipa fotografija pod nazivima ‘Nedovršeno’ (Dario Belić), ‘(De)personalizirano’ (Dino Šertović), ‘Projekcije’ (Nikola Šerventić) te ‘Izloženi’ (Ino Zeljak).

Pevec u Bjelovaru inspiracija za ‘Nedovršeno’

U razgovoru s jednim od autora izložbe, Dariom Belićem koji je napravio seriju fotografija ‘Nedovršeno’ doznali smo da je izložba doista način na koji studenti četvrte godine duži niz godina rješavaju jedan od ispita. – Inspiraciju za nedovršene zgrade pronašao sam promatrajući Pevec u Bjelovaru. Zatim sam se zainteresirao za nedovršene objekte kojih u Hrvatskoj ima pregršt. Počeo sam istraživati i odlaziti na te lokacije te ih fotografirati, rekao nam je Belić koji će uskoro upisati drugu godinu diplomskog studija.

Njegove fotografije uglavnom sadrže nedovršene zgrade iz Zagreba, no slikao je i po Bjelovaru te Velikoj Gorici.

Izdvojeni članak

Talentirani fotograf (16) otkriva: ‘Najviše volim fotografirati starice jer mi ne mogu pobjeći’

(Bez)značajni predmeti i antiportreti

– Fotografskom serijom (de)personalizirano osvrćem se na odbacivanje materijalnih stvari koje su bile dio nečije svakodnevice. Mali, naizgled beznačajni predmeti, zatrpani u legalnim i ilegalnim deponijima smeća, puno su više od samog materijala od kojeg su sačinjeni, opisao je Šertović što znače njegove fotografije.

Nastavio je kako u gomili odbačenih stvari pokušava uspostaviti vezu između predmeta i njihove povijesti te izolacijom na čistu, sjajnu, bijelu podlogu ističe njihovu jedinstvenost, pridajući im važnost koju su izgubili.

– Serijom antiportreta propitujem vlastiti identitet. Fotografiram bliske ljude u kojima pronalazim sebe, ljude koji su me gradili i degradirali. Procesom mehaničkog uništavanja i sakrivanja njihovog lica osvješćujem koji dio njih nosim u sebi. Unutar takvog procesa koji insinuira osjećaje mržnje susrećem se s apsurdom, jer ipak je ovo priča o ljubavi. Tražim potvrdu sebe u odrazu bliskih ljudi, obrazloženje je Nikole Šerventića koji se poigrao fotografijama u ‘Projekciji’.

Izdvojeni članak

Završili četvrti Foto dani mladih: Mladi Zadranin proglašen najboljim autorom

‘Izloženi’ i kad mislimo da nas nitko ne promatra

Dok smo sami u automobilu ili na nekim drugim javnim ili privatnim mjestima, često mislimo da nas nitko ne gleda pa se ponašamo opuštenije, baš kao da smo zatvoreni u četiri zida doma. Kako autor ‘Izloženih’ tvrdi, njihovo ponašanje bi vjerojatno bilo drugačije da su svjesni da ih neki pažljivi promatrači ipak vide.

– U seriji fotografija Izloženi usmjerio sam pogled prema ljudima koji se nalaze u osobnim vozilima, koje smatraju intimnim prostorom, ne razmišljajući da ih od javnog prostora dijeli samo automobilsko staklo, objasnio je student Zeljak dodajući kako je fotografirao skriven kako njegovo prisustvo ne bi utjecalo na ponašanje promatranih osoba.