Pretraga

Vaša odjeća otkriva u kakvoj ste vezi

A- A+

U kakvoj ste emotivnoj vezi te koliko doživljavate istu ozbiljnom, može se iščitati vrlo lako samo pogledavši na vašu odjeću. Zvuči nevjerojatno, no upravo odabirom modnih krpica otkrivate koliko je vaša veza s partnerom jaka.

Prilikom odabira odjeće u nekom od brojnih shopping centara koji vas okružuju sigurno niste razmišljali što će drugi pomisliti o vašoj ljubavnoj vezi kad vas vide u izabranoj kombinaciji. Međutim, studija provedena na Sveučilištu u Minnesoti pokazala je kako upravo odjeća otkriva u kakvoj ste emotivnoj vezi te koliko je ona čvrsta, prenosi Women’s Health.

Izdvojeni članak

Otkrijte zanimanje: Za modne dizajnere Hrvatska nije idealna država

Dizajnerska odjeća – percipiranje veze čvršćom

Znak da ste po pitanju svoje veze s partnerom prilično nesigurni svakako može biti činjenica da žudite za novim dizajnerskim komadom ili krpicom iz najnovije kolekcije. Prema rezultatima spomenute studije žene ljubavne veze percipiraju čvršćima u slučaju kada pripadnice nježnijeg spola nose odjeću i dodatke s dizajnerskim potpisima.

Do potonjih spoznaja znanstvenici su došli pomoću eksperimenta u kojemu su žene trebale pročitati jedan od dva ponuđena opisa ljubavnog para. Opisi su bili identični, osim jednog sitnog detalja: za polovicu žena navedeno je kako nose dizajnersku odjeću, a druga polovica se odijeva u nebrendirane komade te kupuje modne dodatke bez potpisa.

Iako spomenute razlike nigdje nisu bile posebno istaknute, sudionici istraživanja koji su pročitali te opise u većini slučajeva su parove u čijem slučaju žena nosi dizajnersku odjeću ocjenjivali kao privrženije i zaljubljenije, a njihovu vezu stabilnijom.

Izdvojeni članak

Prodaje dizajnersku papirnatu vrećicu za skoro dvije tisuće kuna

Mnoge žene smatraju da luksuzne proizvode trebaju plaćati partneri

U drugom provedenom eksperimentu, sudionicama je rečeno da zamisle kako im druga žena zavodi partnera. Nakon toga su od njih zanstvenici tražili da nacrtaju na torbu, cipele, odjeću i automobil logotip luksuznog brenda koji bi htjele posjedovati. Spomenutim eksperimentom se došlo do spoznaje kako žene kada su osjetile ljubomoru crtaju dvostruko veće logotipe.

Znanstvenici tvrde da mnoge žene podsvjesno smatraju kako luksuzne proizvode, ili dio njih, treba plaćati njihov partner. Stoga je logično da upravo zbog potonjega većina žena vezu parova kod kojih žena nosi dizajnersku odjeću percipira kao stabilniju.