Pretraga

Na prijemnom u MIOC-u tek svaki deseti učenik ispit riješio sa 100 posto

A- A+

Učenici su imali sat vremena za rješavanje 20 zadataka, a kroz prijemni su mogli ostvariti dodatnih pet bodova. Kandidati za upis u zagrebačku XV. gimnaziju (MIOC) prosječno su ostvarili 3,86 bodova, a 11 posto ih je ispit riješilo bez pogreške.

U XV. gimnaziji Zagreb prošli je četvrtak održana provjera znanja iz matematike kako bi škola dodatno razlikovala odlikaše koji se žele upisati u prirodoslovno-matematički program.

Zbog previše kandidata s maksimalnim bodovima, MIOC već godinama upisuje učenike sa 80 ili više, a ovaj će im prijemni omogućiti da upišu i vrsne matematičare koji su u osnovnoj imali četvorku iz nekog njima manje važnog predmeta.

Provjera je bila zamišljena kao dodatno razlikovanje kandidata s maksimalnim bodovima

– Provjera je bila zamišljena, ne kao ispitivanje učeničkih znanja, već kao dodatno razlikovanje kandidata koji imaju jednak broj bodova. Uspješnost rješavanja zadatak pokazuje da su pristupnici mogli pokazati svoje znanje. Učenici koji su bili na uvidu ispita su prvenstveno željeli vidjeti što nisu dobro riješili i rekli su da su se pripremali za ovaj ispit, kaže profesorica matematike Jelena Gusić.

Za prijemni se prijavilo 600 kandidata, a na kraju je dovoljno hrabrosti i znanja skupilo 338, dok će zagrebački MIOC u prirodoslovno-matematički program upisati ukupno 224 učenika.

– Pisanje ovakvog ispita je stresno i neki su se kandidati vjerojatno odlučili za neku drugu, manje stresnu, opciju. Također, nekim kandidatima naša škola nije niti bila prvi izbor, pa su vjerojatno i zbog toga odustali, kaže nam profesorica Gusić.

Izdvojeni članak

Učenici MIOC-a rasturili na državnom iz matematike

‘Analizu ćemo napraviti na rezultatima ispita naših učenika’

Odmah nakon prijemnog budući su nam srednjoškolci otkrili kako zadaci nisu bili previše teški pa su rijetki imali puno problema.

Svaki deseti kandidat je na prijemnom riješio svih 20 zadatak, a pristupnici su prosječno imali oko 15 točnih odgovora.

– Analizu ćemo napraviti na rezultatima ispita naših učenika, dakle ne svih, već onih koji će se upisati u našu školu. Mi smo do sada svake godine imali dijagnostički ispit (ispit predznanja) kako bi nastavnici mogli prilagoditi sadržaj i metode rada. S tom svrhom napravit ćemo analizu i ovog ispita i prezentirati je kako nastavnicima, tako i roditeljima, objasnila je nastavnica Gusić.

Rezultate provjere možete provjeriti ovdje, a primjer ispita u izvještaju s prijemnog.