Instagram se približava Facebooku: Evo koliko Hrvata koristi dvije najpopularnije mreže

Kako u svijetu, tako i u Hrvatskoj, Facebook je i dalje najpopularnija društvena mreža. No, malo po malo Instagram ga, kada je riječ o broju aktivnih korisnika, sustiže. Prema posljednjim podacima koje je objavila digitalna agencija Arbona, Facebook koristi 1.900.000 Hrvata, a Instagram nas čak 1.100.000.

foto: pixabay

Dodatne zanimljivosti koje iznosi agencija Arbona kada su u pitanju Facebook i Instagram vezane su uz aktivnosti na tim mrežama. Prosječno su korisnici Facebooka u 2019. ‘lajkali’ samo jednu stranicu. Od toga svaka žena u prosjeku lajka dvije stranice, dok muškarci lajkaju samo jednu stranicu.

Na pomolu velike promjene: Instagram će sakriti broj 'lajkova' u ovih šest zemalja

Poprilično je niska i aktivnost ‘lajkanja’ objava. Tako jedan  Facebook korisnik u prosjeku mjesečno lajka tek 13 objava, od čega žene lajkaju 20 objava, a muškarci deset objava. Brojke su još manje kada je u pitanju komentiranje objava – prosječan korisnik čini to svega pet puta u mjesecu. I tu su osobe ženskog spola aktivnije pa one tako unutar 30 dana objavljuju sedam komentara, a mukarci svega – tri.

Zanimljiv podatak koji iznosi agencija Arbona taj je da su se u promotivnim kampanjama na Facebooku podjenako ciljali žene i muškarci – ženski spol je uključen u 49% aktivnih promocija, dok je u 51% promocija uključen muški spol.

Kada je pak riječ o Instagramu, omjer je malo drugačiji – aktivne promocije 54% vremena ciljaju žensku populaciju, a 46% vremena mušku. A upravo marketinške aktivnosti idu u prilog tezi o rastu popularnosti Instagrama – sve veći broj tvrtki širi marketinške kampanje na tu mrežu. Instagram je, naime, zabilježio rast promocija od 10% u odnosu na prošli kvartal.

Odgovori