Pretraga

Ma, je li moguće? Nastavnici u anketi pohvalili sustav protiv kojeg su donedavno prosvjedovali

A- A+

Ministarstvo na čijem je čelu još uvijek (tehnička) ministrica Blaženka Divjak objavilo je rezultate upitnika o izvođenju nastave na daljinu. U oči nam je upala činjenica kako su nastavnici koji su sudjelovali u anketi nahvalili Loomen, sustav za online edukacije, koji im je nekoliko mjeseci ranije, za vrijeme štrajka, bio trn u oku.

foto: Marko Matijević|srednja.hr

Izdvojeni članak

[INTERVJU] Brezak Stamać uoči ‘Škole za život’: Na Loomenu sam bila jednom, to je gubitak moga vremena

Ne, ne šalimo se.

Ministarstvo je objavilo rezultate upitnika koji je pokazao da su nastavnici prezadovoljni edukacijama u virtualnim učionicama u Loomenu.

Stoji to u rezultatima upitnika o izvođenju nastave na daljinu kojem je pristupio je 3 791 sudionik – nastavnik, učitelj, odnosno stručni suradnik.

Ispada kako je samo 9 posto nastavnika nezadovoljno tom platformom, koju su za vrijeme štrajka oštro kritizirali. Čak 31% ih je njome potpuno zadovoljno.

izvor: MZO

Štoviše, ispada da je samo 11% nastavnika nezadovoljno sadržajem te aplikacije, odnosno zadacima koje su morali rješavati.

izvor: MZO

Iz Ministarstva, na čijem je čelu još uvijek ministrica Divjak, su izdvojili i nekoliko (za nas) iznenađujuće pozitivnih komentara o Loomenu.

U novonastalim okolnostima ovaj način edukacije pokazao se izuzetno dobrim.

Tijekom edukacije prolazila sam kroz različite teme što je pozitivno utjecalo na osobni profesionalni razvoj. Ponekad je bilo naporno i previše svega, posebno u vrijeme nastave na daljinu, ali ipak osjećaj zadovoljstva kad je zadatak uspješno riješen je neopisiv.

Moje usavršavanje podiglo se na višu razinu. Dobila sam ideje, primjere za budući rad. Dobila sam odgovore povezane uz reformu stoga mi je i rad olakšan u nekim područjima.

Bilo je stvari koje nisu bile potrebne i koje su se već znale, ali i stvari sa kojima sam se prvi put susrela što je bilo lijepo i naučiti nešto novo poput rada u OneNote bilježnici.

Napredovala sam više nego što sam očekivala. Želim više podrške.

Moj profesionalni razvoj tijekom edukacije odnosi se gotovo isključivo na ovladavanje informacijsko komunikacijskom tehnologijom te njenom primjenom u nastavi.

Uložila sam dosta truda i vremena tijekom ove edukacije. Prihvaćala sam izazove i rado izvršavala sve obveze. Stekla sam nove kompetencije i radujem se početku nove školske godine; komentari su koje je izdvojilo Ministarstvo.

Pohvalili su nastavnici i Akcijski plan za provedbu nastave na daljinu, koji je pripremilo Ministarstvo Blaženke Divjak. Koristan je za 72 % ispitanika, a 7 % ga nije pročitalo.

Napomenimo samo kako se upitnik koji je pokazao zadovoljstvo Loomenom rješavao – na Loomenu.

PROUČITE DOKUMENT:

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download [920.14 KB]

Ako vam se dokument nije učitao, osvježite stranicu.