Pretraga

Hrabri telefon i Viber proveli uspješnu kampanju, djeca ih sve više kontaktiraju za podršku

A- A+

Povodom 20 godišnjice djelovanja Hrabri telefon je u suradnji s Viberom proveo kampanju ‘Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći’. U sklopu kampanje otvorili su tromjesečni komunikacijski koji uključuje besplatan paket stickera s hrabrim medvjedićem kao zaštitnim znakom kojim djeca i mladi mogu u svakom trenutku pružiti podršku svojim prijateljima. Osim toga, paket uključuje i potpuno anonimni chatbot koji je savjetodavnu liniju 116 111 još više približio djeci.

Kampanja je bila prilično uspješna, a posebno u pogledu stickera u suradnji s Viberom. Tako su spomenuti stickeri preuzeti više od 214.000 puta, a podijeljeni više od 923.000 puta. Što se tiče interakcija s chatbotom, ostvareno je 200.000 započetih upitnika.

Povećani pozivi, poruke i mailovi prema Hrabrom telefonu

Važan uspjeh pokazuje i javni račun na kojem su predstavljeni volonteri Hrabrog telefona, ali i 12 hrabrih priča koje je pratilo oko 185.000 pratitelja s više od 1.000 reakcija tjedno. U usporedbi s periodom od 3 mjeseca prije početka kampanje, tijekom provođenja kampanje u partnerstvu s Viberom, broj poziva prema Hrabrom telefonu povećan je za 33%, dok je broj kontakata putem chat poruka porastao za čak 69% te putem e-maila za 43%.

– Svjesni činjenice kako djeca i mladi svakodnevno koriste mobitele za komunikaciju, istraživanje, igre itd., odlučili smo se partnerski povezati s Viberom kako bi im na kanalu na kojem provode svoje slobodno vrijeme pokazali kako nisu sami i da mogu pronaći podršku u rješavanju svojih problemima, kao i pronaći i inspiraciju ili rješenje. Vrlo nam je važno kao organizaciji pronaći nove načine komunikacije s djecom i mladima, posebno onda kada se radi o temama o kojima je često teško govoriti i odraslim osobama. Zato za njih, kada riječi nisu dovoljne, govore naši stickeri s hrabrim medvjedićem koji se, kao i oni, nalazi u različitim emotivnim situacijama i kojeg se lako podijeli s prijateljem koji ima problema ili kojem želimo pružiti podršku u teškoj situaciji. Posebno mi je drago pratiti ove uspješne rezultate naše kampanje jer oni ne predstavljaju brojke, već svaku pojedinu osobu koja podržava naše aktivnosti, kojoj smo imali prilike pomoći ili onu koja je sada barem malo svjesnija svoje okoline i može uspješnije prepoznati svoje probleme, probleme svog djeteta ili svojih bližnjih, rekla je Hana Hrpka, profesorica psihologije i predsjednica udruge Hrabri telefon.

Djeca često nailaze na nerazumijevanje i zatvorena vrata, no Hrabri telefon i Viber to mijenjaju

Djeca i mladi sve češće se susreću sa suvremenim problemima vršnjačkog nasilja i društvene izoliranosti, lošim ocjenama u školi kao i osjećajem usamljenosti, potištenosti te bi željeli podijeliti svoje probleme s nekim, no često nailaze na nerazumijevanje i zatvorena vrata. Korisnici su zato imali priliku saznati više o volonterima Hrabrog telefona te pročitati sveukupno 12 priča nastalih iz iskustva Hrabrog telefona i onoga što im djeca i mladi pričaju. Upravo je iskrenost, odnosno priče pozivatelja ono što može pomoći djeci i mladima koji trenutno prolaze kroz jednu od sličnih situacija i potaknuti ih da potraže pomoć, da potaknu prijatelja koji se možda nalazi u sličnoj situaciji, a one istovremeno potiču i roditelje da lakše razumiju probleme svoje djece.

– Nama u Viberu iznimno je važno podržavati i biti partneri društveno odgovornih projekata poput ovog koji jednostavno mijenja društvo oko sebe na bolje. Odgovorni smo prema više od milijardu naših korisnika diljem svijeta da kao jedna od najsigurnijih komunikacijskih platformi, ali i najutjecajnijih, nastavimo graditi sigurno okruženje za komunikaciju svih, a posebno djece i mladih. Upravo zato mi je drago što smo ovim projektom s Hrabrim telefonom osvijestili tako velikom broju korisnika važnost problema kroz koje prolaze djeca i mladi, ali i njima pružili podršku ili ih potaknuli da potraže pomoć. Također, iskreno vjerujem kako smo na ovaj način pomogli širenju vizije Hrabrog telefona i izvan velikog broja naših korisnika prema javnosti i društvu općenito kako bi svako dijete, svaki adolescent i svaki roditelj znao da nije sam i da postoje oni koji će mu pružiti podršku, naglasila je Daniela Ivanova, Viberova menadžerica za strateška partnerstva za CEE regiju.

Podsjetimo kako se kampanja provodila zahvaljujući partnerima, donatorima i sponzorima Hrabrog telefona.

PARTNERI DONATORI I SPONZORI HRABROG TELEFONA

Viber, Señor, Outdoor Akzent, Hrvatska elektroprivreda, Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva, Grad Zagreb, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, T-Hrvatski telekom, B1 plakati, Teen385, Mediacor te pod medijskim pokroviteljstvom Nove TV i Dnevnik.hr-a. Posebno nam je drago što je u ovoj kampanji sudjelovalo čak 31 influencera te da su važnost ove kampanje prepoznale mnoge javne osobe koje su i podržale projekt poput Ide Prester, Ane Bučević, Ivana Šarića, Lane Klingor Mihić, Nike Ilčić, Maje Galbe, Maše Zibar i mnogih drugih.

#samohrabro