Pretraga

U ovoj srednjoj školi, učenici će pregovarati o svojim zaključnim ocjenama s profesorima

A- A+

Kanadska srednja škola Mayfield u Ontariju pokrenula je zanimljiv pilot-projekt kojim se pokušava naglasiti pretjerana zabrinutost učenika i roditelja zbog zaključnih ocjena. Kako bi tome doskočili, u toj su školi ušli u eksperiment u kojem će učenici pregovarati s profesorima o svojim zaključnim ocjenama iz pojedinih predmeta.

Foto: Srednja.hr

Kanadski srednjoškolci iz Ontarija na kraju će školske godine pregovarati s profesorima o svojim zaključnim ocjenama. Dio je to pilot-projekta srednje škole Mayfield iz okolice Toronta kojim se pokušava naglasiti pretjerana zabrinutost zbog zaključnih ocjena, ali i način na koji nastavnici i učenici razmišljaju o akademskom uspjehu, javljaju Školske novine.

Učitelje frustrira što srednjoškolci zapravo nisu dovoljno spremni za faks, a srednju su završili s peticama

Izdvojeni članak

5.0 u osnovnoj nema puno smisla: Iako je trebalo u škole, ministrica odbacila bolje vrednovanje učenika za upis u srednju

Učenici i profesori zajedno će pregovarati o zaključnim ocjenama iz pojedinih predmeta, ali tek nakon što nastavnici provjere njihovo znanje i nakon što uzmu u obzir cjelokupan dojam koji su stekli o učenicima tijekom cijele školske godine. Ova ideja ravnatelja škole Mayfield u početku nije imala veliku potporu nastavnika i roditelja, s obzirom da su se više priklonili tradicionalnom sustavu ocjenjivanja.

– No, učitelje pomalo frustrira činjenica da mnogo srednjoškolaca zapravo nije dovoljno spremno za visoko obrazovanje, iako su srednje škole završili s izvrsnim uspjehom, pišu Školske novine.

U pripremi za ovakav način zaključivanja ocjena, srednjoškolcima završnih razreda podijeljene su tzv digitalne mape iz četiri predmeta – Engleskog jezika, Francuskog jezika, Primijenjene matematike i Otvorenog poslovanja. U te su mape stalno dobivali povratne informacije od svojih profesora, što bi u konačnici, trebalo potaknuti veću strast za učenjem i istraživanjem.

Sve povratne informacije bit će temeljite, neće biti problema prilikom pregovora o ocjeni

Iz tog razloga, ravnatelj ove kanadske škole smatra da se tijekom postupka pregovaranja o ocjeni, nastavnici i učenici ne bi trebali mnogo razilaziti u mišljenjima, jer će sve povratne informacije biti temeljite.

– Na kraju ovog procesa nalazi se određena brojka, kojoj svi teže, ali ne želim da se zbog ocjene iz vida izgubi učenje. Doista razumijem učenike, ali smatram da moramo napredovati, rekao je ravnatelj srednje škole Mayfield James Kardash.