Pretraga

Osnovna škola

Osnovna škola Ljudevita Gaja

Škola je osnovana 1. rujna 1956. godine kao II. osmogodišnja škola, a 5. lipnja 1957. godine dobila je ime OŠ Sara Bertić. Od 20. veljače 1961. godine škola je premještena u novosagrađenu zgradu gdje je ostala do današnjega dana. Od 1991. godine škola nosi naziv OŠ Ljudevita Gaja i djeluje na dvije lokacije – u Osijeku i Sarvašu.

Školu odlikuje suradnja s drugim školama i iznimno dobra suradnja s jedinicama lokalne samouprave (Grad i Županija), kulturnim ustanovama, udrugama, srodnim institucijama, ministarstvima i prekogranična međunarodna projektna suradnja u svrhu unaprjeđivanja materijalnih uvjeta rada škole i stvaranja jednakih uvjeta za odgoj i obrazovanje svih učenika. Razvoj uključivanja djece i roditelja u cjelovit proces odgoja i obrazovanja bio je primarni cilj koji se unaprjeđuje do danas. Postupno su se uvodili individualizirani programi za djecu s teškoćama te se provodila potpuna ili djelomična integracija učenika. Škola je osnovala i Vijeće roditelja koje je postalo aktivan sudionik procesa odgoja i obrazovanja svoje djece. Od 1997. godine škola ima stručni tim, pedagoginju, psihologinju i edukacijsku rehabilitatoricu. Stručni tim djeluje kao sustav podrške ne samo učenicima i učiteljima nego i roditeljima.

Temeljem uključenosti u razvojne projekte, škola je uspostavila sustav vrijednosti, pravila, posljedica i kvalitetnijih načina komunikacije te dobila status UNICEF-ove „ŠKOLE BEZ NASILJA“ od 2005./2006. godine. Uključivanjem u dva međunarodna projekta stjecali smo znanja i vještine potrebne za stvaranje jednakih uvjeta za sve učenike s naglaskom na razvoj odgojno-obrazovnih postignuća djece s teškoćama te primjenjujemo alate osobno usmjerenog planiranja. Od 2006./2007. godine imamo status model inkluzivne škole za rad s djecom s teškoćama. Mislimo da je naša obveza podijeliti stečena znanja i iskustva s drugim odgojno-obrazovnim djelatnicima i ostalim građanima naše uže i šire sredine te biti inicijator i podrška u razvoju stvaranja jednakih uvjeta za sve učenike. Uključivanjem u međunarodni projekt postigli smo rekonstrukciju u energetski učinkovitu školu čime služimo kao primjer u lokalnoj sredini i šire, a kontinuirano poučavamo i poštujemo smjernice energetske učinkovitosti.

U našoj se školi dugi niz godina posvećuje velika pažnja senzibilizaciji učenika, učitelja, roditelja i šire zajednice za potrebe djece s teškoćama i osoba s invaliditetom. S tim ciljem uključivali smo se i u međunarodne projekte, primjerice, Razvoj obrazovanja za djecu s posebnim potrebama OECD, Stvaranje jednakih uvjeta za sve – Mađarska, Slovenija, Hrvatska. Sudjelovali smo u inovativnom projektu Rane odgojno-obrazovne intervencije za učenike s problemima u ponašanju. Redovito se stručno usavršavamo, razmjenjujemo osobna iskustva te radimo na stjecanju znanja i vještina potrebnih za kvalitetnu provedbu

integracije. U odgojno-obrazovnom radu s učenicima s teškoćama pozornost se svakodnevno usmjerava na razvoj sposobnosti i potreba učenika, individualizaciju nastavnog rada, osiguravanje vršnjačke pomoći i dodatne podrške primjenom rehabilitacijskih programa i uključivanjem osposobljenih pomoćnika u nastavu.

Nastojimo biti škola koja osim kognitivnih sposobnosti promiče i važnost svih oblika kreativnog izražavanja, njeguje područje osobnog i socijalnog razvoja, osjetilne spoznaje, ali i proaktivno poduzetništvo kako bi se stvorili uvjeti za aktivno uključivanje svih dionika odgojno-obrazovnog procesa. Naša temeljna vrijednost kojoj težimo kao institucija jest pomoći u što kvalitetnijem osobnom razvoju svakog učenika i usmjeriti ih k samoostvarenju sposobnosti koje posjeduju.

Upis djece dorasle za upis u prvi razred osnovne škole provodi se temeljem propisanih postupaka utvrđivanja psihofizičkog stanja djeteta.

Adresa škole: Krstova 99, 31000 Osijek

Broj telefona: 031/503-800

Elektronička pošta škole: [email protected]

OIB škole: 02588959133

Poveznica za mrežnu stranicu škole: http://os-ljgaja-os.skole.hr/

Osim redovne nastave Školskim kurikulumom planiraju se različite aktivnosti razvoja, prevencije i podrške. Škola se uključuje kao sudionik u različite lokalne, nacionalne i međunarodne projekte vanjskih institucija i udruga. Sve aktivnosti vidljive su na školskoj mrežnoj stranici.

Za učenike koji ne prate redoviti nastavni program s očekivanom razinom uspjeha privremeno se organizira dopunska nastava. Dodatna nastava oblik je rada koji se organizira za potencijalno darovite učenike. Od izborne nastave učenici mogu birati katolički i ostale vjeronauke, njemački jezik i informatiku u pojedinim razredima. Izvannastavne aktivnosti uspješan su poticaj za angažiranje učenika u području sporta i stvaralaštva. Škola nudi sportske aktivnosti, dramsko- scenske, likovne, kreativno-umjetničke, medijske, glazbene, ekološke, jezične, vjeronaučne, povijesne i informatičke aktivnosti. Škola organizira učenje u neposrednoj životnoj stvarnosti kroz izlete, ekskurzije, odlaske u kina, kazališta, galerije, terenske nastava i škole u prirodi. Školski kurikulum osnova je za sustavnu primjenu međupredmetnih tema i uvođenje novih kurikuluma koji omogućuju lakše povezivanje nastavnih predmeta i šire mogućnosti izvannastavnih aktivnosti i projekata. S ciljem međupredmetne povezanosti na razini primjene stečenih znanja, sposobnosti i vještina škola organizira integrirane dane kao što su Pokušaj hodati u mojim cipelama, Božić svima a ne samo nama, tematski integrirani dani – Dan škole, Znanstveni dan, Obiteljski dan. Obilježavamo dane medijske pismenosti, sigurnijeg interneta, darovitih učenika, prevencije vršnjačkog nasilja. Povremeno volimo provesti i večer u školi pa organiziramo Večer umjetnosti, Večer matematike, English evening, filmske večeri, Noć čitanja i sl.

Aktivnosti se planiraju i programiraju u svrhu zanimljivije nastave i prezentiranja stečenih znanja i umijeća s namjerom unaprjeđivanja socijalne kulture škole, razvijanja zajedništva, humanosti, kreativnosti i poduzetništva učenika.

Škola provodi programe:

1. program razvoja odgoja i obrazovanja za djecu s teškoćama

2. program ranih odgojno-obrazovnih intervencija za učenike s problemima u ponašanju

3. program produženog boravka

4. program podrške u području razvoja darovitosti

5. aktivnosti pedagoške-psihološke i rehabilitacijske podrške

6. program preventivnih aktivnosti.

  • inkluzivna škola jednakih mogućnosti za sve
  • školaprimjena kurikulumskih promjena i reformi
  • e-škola dio sustava digitalno zrelih škola
  • indexvcenergetski učinkovita škola
  • indexffUNICEF – stvaranje uvjeta za sigurno i poticajno okruženje
  • indexnacionalna i međunarodna povezanost učenika i učitelja

Stručni tim škole:

Dijana Skorup, prof.pedagogije

Roberta Jelić, prof.psihologije

Ana- Marija Leko,edu.rehabilitator

Lidija Ivanković, knjižničarka

Ravnateljica:

doc.dr.sc.Aleksandra Krampač-Grljušić

Izračun bodova za upis u srednje škole na Srednja.hr

Izračunaj svoje bodove!