Pretraga

Poslovi s fokusom na društvene mreže, koji će biti vrlo traženi u 2014.-oj

A- A+

Društvene su mreže isprva bile svojevrsne pričaonice, koje se služile isključivo za razonodu te jeftiniju komunikaciju na daljinu. Danas su pak, jako promotivno oružje, čijim se uslugama koriste proizvođači dobara i usluga svih vrsta. Tako su i nastala različita zanimanja, koja prije samo nekoliko godina nisu ni postojala. U tekstu donosimo šest radnih mjesta, koja uključuju rad s društvenim mrežama te će u narednoj godini rasti brojem zaposlenih.

Društvene mreže sastavnica su svakodnevnih aktivnosti pa su osim života ljudi, preobrazile i načine poslovanja. Tržište rada je sve bogatije profesijama, čija je jedina ili ključna zadaća rad s društvenim mrežama. Američki blog Brazen Life donosi listu šest poslova koji će biti u fokusu u 2014., a uključuju i rad s društvenim mrežama. Budući da Hrvatska u ovom pogledu prati suvremene svjetske trendove, očekivanja se mogu generalizirati.

Izdvojeni članak

Zašto mladi koriste društvene mreže

SEO stručnjak

Ovo radno mjesto, nešto je starijeg datuma, barem kada je riječ o ‘suvremenim’ zanimanjima. Podrazumijeva optimizaciju sadržaja web stranica za internetske tražilice, u svrhu podizanja posjećenosti i prometa. Analiziranje web stranica, testiranje raznih marketinških tehnika i kreiranje jedinstvenog sadržaja su također zadaci SEO stručnjaka.

U posljednje vrijeme se i u ovoj profesiji uvelike koriste društvene mreže, kao jedan od najpopularnijih kanala za plasiranje novih sadržaja te povećanje posjećenosti.

Strateg za društvene medije

Brine se o javnom profilu tvrtki i komunikaciji s klijentima putem društvenih mreža, odnosno izgradnji interaktivnog odnosa između kupaca i pružatelja usluga. Ovaj posao dakle kroz marketinške alate, stvara prisniji odnos klijenata i ponuđača, putem interakcije na društvenim mrežama.

Izdvojeni članak

Ovo će biti najtraženiji poslovi u 2014. godini

Community menadžer

Community menadžer je veza između tvrtke i internetske zajednice, odnosno djelatnik koji kroz plasiranje sadržaja na društvene mreže i komunikaciju s korisnicima, radi na građenju lojalnosti brendu, ali i povećanju prometa na web stranici medija ili tvrtke.

Osoba na ovom radnom mjestu se konstantno mora prilagođavati novim tehnologijama i alatima, biti u tijeku s promjenama na društvenim mrežama te imati razvijene analitičke i kreativne vještine.

Menadžer za marketing na društvenim mrežama

Načelno, osoba koja nadzire kreiranje i izvršenje strategija vezanih uz marketing na društvenim medijima. Kako svaka društvena mreža ima svoje osobitosti, menadžer za marketing na društvenim mrežama je na čelu tima, koji prilagođava sadržaj za svaku mrežu, na način da se maksimizira njegov učinak.

Nadgleda i komunikacijske strategije za različite platforme te postavlja ciljeve i očekivanja ostatku digitalnog marketinškog tima.

Izdvojeni članak

Najkul poslovi na svijetu

Koordinator marketinga na društvenim mrežama

Radno mjesto podrazumijeva pisanje jedinstvenog sadržaja te stvaranje fotografija i videozapisa za profile na društvenim mrežama. Posao uključuje stalno osvježavanje statusa na društvenim mrežama te korištenje analitičkih alata.

Bloger ili copywriter za društvene mreže

Funkcija blogera i copywritera za društvene mreže je prvenstveno kreiranje zanimljivog, ali i korisnog internetskog sadržaja, koji će privući pozornost čitatelja i fanova.

Oni moraju predstaviti informacije jasno i koncizno, što znači da su za obavljanje ovog posla nužne izvanredne vještine pisanja.