Pretraga

Facebook korisnicima počeo biti dosadan

A- A+


Izdvojeni članak

Najbolji Facebook statusi

Iako veliki postotak korisnika svakodnevno koristi Facebook, čak i više sati, najnovije istraživanje u Americi je pokazalo kako gotovo trećina korisnika smatra da je Facebook dosadan. Zbog toga namjeravaju manje vremena provoditi na ovoj društvenoj mreži.

Iako je u krajem prošle godine prešao milijardu korisnika, gotovo trećina populacije Facebooka kani smanjiti svoje vrijeme na toj društvenoj mreži. Razlozi su raznovrsni, no motiv je svima isti, Facebook populacija i virtualni tračevi su ljudima jednostavno dojadili.

Izdvojeni članak

Nakon 21 godine potrage pronašao sina na Facebooku

Amerikanci smanjuju svoje vrijeme na Facebooku

Istraživanje Pew Resarch Center’s Internet & American Life Project koje se nedavno provodilo među Amerikancima s korisničkim profilom na Facebooku došlo je do zanimljivih rezultata.
Čak 27 posto Amerikanaca izjasnilo se kako će u ovoj godini smanjiti svoje vrijeme provedeno na Fejsu, dok svega tri posto ljudi smatra da će ove godine više ‘visjeti’ na ovoj društvenoj mreži, piše CNN.

Zuckerberg se ne bi trebao brinuti, jer ipak 69 posto ljudi procjenjuje da će Facebooku posvetiti jednaku količinu vremena kao i prošle godine.

Dosadili im glupi komentari i žele sačuvati privatnost

Međutim više od polovice ispitanika sa zadovoljstvom je priznalo kako su se u prošloj godini odmorili od surfanja i pregledavanja tuđih profila i ‘zidova’. Svejedno, većina nije obrisala svoje FB profile već su jednostavno uzeli odmor.
Razloti za prekid korištenja Facebooka bili su razni. Obično se ljudi miču od Zuckerbergove stranice zbog prevelikog opsega posla u stvarnom životu, pa ne stignu pratiti i online zajednicu.

Međutim neki su kazali kako im je Facebook gubitak vremena, sadržaj nezanimljiv, a ljudima su dosađivali i glupi komentari.
Drugi su pak smatrali da Facebook sve više napada privatnost svojih korisnika, a mnogima je stvarao probleme u ljubavnim vezama.
Neobičan razlog bio je i odricanje Facebooka za vrijeme korizme.