Pretraga

Iako nam se čini da su tu cijelu vječnost, Instagram Stories su s nama tek dvije godine

A- A+

Premda je gotovo identičnu mogućnost prva na svojoj aplikaciji imala društvena mreža Snapchat,  Instagram Stories kao svojevrsna kopija, donijeli su veliki zamašnjak svojoj platformi. Brojnim alatima i njihovom stalnom doradom, imali su snažan utjecaj da se od početka kolovoza 2016., do početka kolovoza 2018. broj svakomjesečnih korisnika Instagrama poveća s 500 milijuna na milijardu.

foto: pixabay

Izdvojeni članak

Instastoryji za vrijeme večernjeg izlaska: Mladi nam otkrivaju koliko ih je previše

Oko 400 milijuna ljudi pak svakodnevno koristi Instagram priče. One su svojom pojavom normalizirale ideju o svakodnevnom dijeljenju crtica iz vlastitog života, u jednom vrlo zgodnom i opuštenom formatu, koji nestaje nakon 24 sata.

Od početaka, odnosno precizno od 2. kolovoza 2016., Instagram priče su se razvile do neslućenih razina pa sada u svoj Story uz fotografiju i/ili video, možete umetnuti anketu, glazbu, tag lokacije te zalijepiti gif, što je ovaj alat doveo na novi nivo interaktivnosti, ali i zanimljivosti.

Baš povodom drugog rođendana Instagram priča, iz ove kompanije su objavili i neke prekretnice u razvoju alata, koji možete vidjeti ispod.