Pretraga

Novalica.com – platforma pomoću koje se povezuju amateri i profesionalci s agencijama ili dizajnerima

A- A+

Novalica.com vodeća je stranica u regiji za spajanje novih lica i profesionalnih modela s agencijama, fotografima, dizajnerima i ostalim pripadnicima modne, filmske i reklamne industrije. Istu je još u studentskim danima osnovao Ivan Zebić krajem 2011. godine. Razgovarli smo s menadžericom Novalica.com Alinom Grbac koja nas je uputila u sam nastanak te razvoj ove ideje.

Foto: www.novalica.com

U vrijeme studentskih dana Ivan Zebić pokrenuo je stranicu Novalica.com koja je danas vodeća u regiji, a osnovna svhra joj je spajanje novih lica i profesionalnih modela s agencijama, fotografima, dizajnerima i ostalim pripadnicima modne, filmske i reklamne industrije. S obzirom na uspjeh zabilježen od osnutka 2011. godine, odlučili smo porazgovarati s Alinom Grbac, menadžericom Novalica.com, koja nam je otkrila kako je Zebić došao na ideju o osnivanju stranice, koliko imaju klijenata kao i koji su im planovi za budućnost.

Izdvojeni članak

Novi modni trend za razbijanje stereotipa: Znate li tko su ‘mipsterice’?

Projekt je zamišljen kao regionalno srce mode

– Ivan je smatrao da je samo pitanje vremena kada će kreativne industrije (u koje spada i modna industrija) većinu svojih interakcija prebaciti online. S tom idejom je stvorio platformu koja promovira kreativce i briše barijere između talenta i prilike. Želio je promijeniti i ubrzati način na koji fotografi i ostali pripadnici modne i filmske industrije traže modele, vizažiste i frizere za svoje buduće projekt, odgovorila nam je Grbac na upit otkud uopće ideja za pokretanje platforme ovog tipa.

Dodala je kako je sam projekt od početka zamišljen kao regionalno srce mode, uključujući tako Hrvatsku, Sloveniju, BiH i Srbiju. U Novim licima se vode mišlju kako samo cijela regija ima dovoljnu masu ljudi s kojom je moguće napraviti projekt koji će utjecati na modnu industriju. Na svoju suradnju sa slovenskim, bosanskim i srpskim fotografima i modelima u Novim licima iskazuju poseban ponos.

Trenutno broje oko tri tisuće članova, s tim da je otprilike 70 posto njih starosti između 20 i 25 godina, no često za produciranje
spotova traže i osobe u kasnim 40-ima.

Izdvojeni članak

School style: Nova školska godina – nove modne kombinacije

Pomažu novim licima u gradnji karijere

– Nastojimo dati članovima ono što im je u svim stupnjevima razvoja karijere potrebno: eksponiranost i kontakte. Registracijom na stranicu www.novalica.com omogućena je izrada profila te kreiranje galerije fotografija kroz koju modeli, hostese, glumci i statisti mogu promovirati svoj book, fotografi svoje radove, a dizajneri, frizeri i vizažisti svoje umijeće i kreativnost. Promocija se najvećim dijelom vrši putem društvenih mreža za sve navedene skupine, dizajneri mogu pronaći svoju odskočnu dasku na NOV-A-PORTER webshopu, a pojedince u kojima prepoznamo ‘faktor X’ promoviramo i putem bloga, istaknula je menadžerica Alina Grbac.

Nastavila je kako su na njihovu stranicu pozvani svi pripadnici modne, filmske i reklamne industrije. Modeli, fotografi, vizažisti, frizeri, dizajneri, stilisti, plesači, glumci i to nevezano jesu li profesionalci ili tek započinju strmovit put do uspjeha.

Izdvojeni članak

Današnji modni trendovi kojima ćemo se smijati u budućnosti


Što je to NOV-A-PORTER

Trenutno najveći projekt na kojem rade u Novim licima je NOV-A–PORTER. Riječ je o online platformi koja će izbrisati vaše predrasude o kupnji odjeće online i hrvatskoj modnoj industriji. To je mjesto gdje možete kupiti orginalne komade odjeće po mjeri.

– Pomoću nas nikada nije bilo lakše započeti karijeru, a svakom članu dajemo apsolutnu kontrolu nad svojom karijerom kao i priliku da svima pokaže svoj talent. Situacije poput manjka suradnika, inspiracije ili nečeg trećeg su prošlost, objašnjava menadžerica Novih lica.

Prilikom registracije korisnici mogu otvoriti poslovni profil koji je, kako Grbac kaže, namijenjen tvrtkama i klijentima koji su opetovano u potrazi za uslugama njihovih članova. Privatnim profilom, pak, članovi promoviraju sebe osobno, svoje umijeće, vještine i kreativnost.

Za kraj nam je otkrila kako imaju u planu u skoroj budućnosti razvijanje webshopa, ali i otvoriti vlastitu modnu agenciju.