Pretraga

Uskoro ćemo plaćati da gledamo objave influencera? Instagram započeo s testiranjem pretplate

A- A+

Instagram testira novu opciju koja će uveliko pripomoći influencerima da zarade koju kunu više. Pretplata će za neke biti spas, no korisnici bi mogli ostati zatečeni ako neće moći pratiti objave svojih omiljenih kreatora bez plaćanja.

Foto: Instagram

Instagram je započeo s testiranjem opcije koja bi influencerima i ostalim popularnim kreatorima, omogućila da malo podebljaju svoj novčanik. Riječ je, naime, o mogućnosti pretplate, koja je u ovom trenutku dostupna samo određenim američkim kreatorima, objavio je Instagram na svom blogu.

Dakle, korisnici koji se odluče pretplatiti, dobit će pristup dodatnom i ekskluzivnom sadržaju, kojeg inače ne bi mogli vidjeti. Pretplata će se plaćati mjesečno u iznosu od jednog, pa sve do 100 dolara, ovisno, naravno, o tome koju će cijenu odabrati kreatori.

Korisnici koji plate pretplatu, uz svoje će ime na Instagramu dobiti i specijaliziranu ljubičastu značku, kako bi se istaknuli među ostalim obožavateljima pojedinog influencera. Suvoditeljica proizvoda na Instagramu, Ashley Yuk, istaknula je za Tech Crunch da tvrtka kreatorima neće uzimati ‘dio kolača’, barem do 2023. godine, pa će sva zarada ići njima.

Izdvojeni članak
mobitel društvene mreže

Kako Instagram učiniti puno boljim? Trebate samo isključiti ovu opciju, sada se to može

Ovo je testiranje komentirao i izvršni direktor Mete, tvrtke koja stoji iza Instagrama, Mark Zuckerberg na svom Facebook profilu.

– Ovo će pomoći kreatorima da zarađuju više nudeći pogodnosti svojim najangažiranijim sljedbenicima, kao što su pristup eksluzivnim prijenosima uživo i objavama na Storiesu, istaknuo je Zuckerberg.

Dodao je i da je uzbuđen što će nastaviti stvarati alate za kreatore kako bi zarađivali za život kreativnim radom.

https://www.facebook.com/zuck/posts/10114247293526361

Testiranja pretplate dotaknuo se i voditelj Instagrama Adam Mosseri na svom Twitteru. On, naime, tvrdi da su pretplate jedan od najboljih načina za influencere i kreatore da imaju predvidljiv prihod.

-Pretplate omogućuju autorima da unovče svoj rad te da se približe svojim pratiteljima kroz ekskluzivna iskustva: pretplatnički prijenosi uživo, pretplatnički Storiesi i pretplatničke značke, zaključio je Mosseri.