Pretraga

[FOTO] Na police velikog trgovačkog lanca stižu platnene vrećice koje su dizajnirali studenti

A- A+

Studenti su dizajnirali vrećice s motivima ekologije i okoliša, a njihove će se ideje naći u upotrebi tijekom cijele godine. Četiri pobjednika za četiri godišnja doba, a nagrada koju su vrijedni i domišljati studenti osvojili je Apple MacBook Pro. Njihove je radove ocjenjivao stručni žiri, koji su činili i poznata lica poput Slavka Sobina i Ide Prester.

KL_dizajnom za dobre stvari (5 of 6)_1

Foto: PR

Već ovaj tjedan u 44 trgovine Kauflanda diljem Hrvatske moći ćete pronaći nove višekratne platnene vrećice, i to s vizualom mladih hrvatskih dizajnera – pobjednika velikog natječaja Kauflanda ‘Dizajnom za dobre stvari!‘ u kojem su se studenti iz cijele Lijepe naše mogli prijaviti, osmisliti dizajn platnene vrećice na određenu temu iz područja ekologije i zaštite okoliša te osvojiti vrijednu nagradu Apple MacBook Pro! Osim toga, njihov dizajn krasit će Kauflandove vrećice tijekom cijele godine. Naime, odabrana su četiri pobjednika – po jedan za svako godišnje doba. Studentica Studija dizajna pri Arhitektonskom fakultetu, Sara Bonačić, osmislila je dizajn za proljetnu vrećicu kojim ukazuje na problem globalnog zatopljenja,

Ocjene dala i poznata lica

– Globalno zatopljenje svakako je ključna tema u našem društvu koja se često zanemaruje jer mislimo da ne postoje načini na koje možemo utjecati na to. No, počnemo li samo malo više čitati o tome, shvatit ćemo da je tu, zapravo, mnoštvo toga što možemo promijeniti na svakodnevnoj razini kako bismo doskočili ovom problemu. Hvala Kauflandu na mogućnosti da na ovaj način izrazim svoj stav i potaknem ljude na razmišljanje, rekla je.

Ostali pobjednici, Nora Bolanča, Ozren Kisić Modruš te Ivan Perić, čiji su radovi oduševili stručni žiri u kojem su uz Leu Ileković Žigić, voditeljicu Marketinga u Kauflandu, bili i poznati glumac Slavko Sobin te pjevačica i voditeljica Ida Prester, također su svojim promišljenim i originalnim dizajnom nadmašili sva očekivanja. Njihove zamisli na vrećicama moći će se vidjeti kasnije ove godine.

Izdvojeni članak

Ekološki prihvatljivo ne znači skupo: 5 besplatnih načina za poboljšati stvari

‘U svakom sam radu tražila neki osobni pečat’

Ida Prester, i sama poznata po svojim ekološkim načelima, sudjelovala je u živom razgovor o održivosti i važnosti društveno odgovornog djelovanja te tom prilikom izjavila,

– Osobno vjerujem da se treba okretati što prirodnijem načinu života. Zato sam izuzetno sretna što je na natječaj Kauflanda stiglo toliko kvalitetnih prijava i moram reći, nije bilo lako odabrati one najbolje. Budući da smatram da će mnogi kupci u Kauflandu nove vrećice birati i po principu estetike, u svakom sam radu tražila neki osobni pečat, neki novitet i dizajn koji bih i sama rado nosila. Pobjedničke motive sam si mogla zamisliti kao gotov proizvod koji ću lako držati uz sebe kada god idem u shopping, a pritom ću još i izgledati cool – a to nikad nije na odmet, poručila je Ida.

Osim Ide, predstavljanje vrećica nije propustila ni glumica Petra Kurtela koja je poručila kako će eko vrećicu rado koristiti u svakodnevnoj kupnji!

Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija u Kauflandu tom je prilikom istaknula kako su društveno odgovorne aktivnosti u srži poslovanja Kauflanda te kako se uvijek posebno raduju kada su u pitanju mladi ljudi kojima mogu dati priliku za promociju.