Mladi muškaraci konzervativniji nego generacije prije njih

Iako bi se možda očekivalo da stajališta mlađih muškaraca, budu i nešto modernija od generacija prije njih, nova studija pokazuje kako to baš i nije tako. Ugledna svjetska agencija za odnose s javnošću Ketchum je zajedno s konzultantskom tvrtkom Maslansky i partneri istraživanjem je došla do podatka da se nove generacije muškaraca (18-25 god.) sve više okreću tradicionalnim vrijednostima u usporedbi sa onim nešto starijim (26-49 god.). Evo i brojki koje to dokazuju.

Na 900 ispitanika u Sjedinjenim Američkim Državama, istraživanje pod nazivom ‘Jezik muškaraca’ utvrdilo je da se mlađi pripadnici snažnijeg spola sve više okreće tradicionalnim vrijednostima, kada ih se usporedi s nešto starijom generacijom muškaraca.

Studija: Muškarci ne plaču, no zapravo su osjećajniji od žena

Muškarci skrbnici i zaštitnici u obitelji

Zaključci studije temelje se na tome da je mlađa generacija muškaraca (18-25 godina), sklonija sljedećim uvjerenjima u odnosu na stariju skupinu (26-49 godina). Prvi postotak u zagradi se odnosi na mlađu skupinu.

  • od muškaraca se još uvijek očekuje da budu skrbnici i zaštitnici u obitelji (23 posto : 15 posto),

  • važno je da je muškarac taj koji više zarađuje u bračnoj zajednici (40 posto : 33 posto),

  • više se poistovjećuju sa stereotipom ‘snažni, šutljivi’ (28 posto : 24 posto),

  • manje prihvaćaju da je u redu ako su ranjivi u pogledu vlastitog izgleda pred svojim prijateljima (68 posto : 74 posto).

'Sindrom nevidljivog muškarca': Znanstvenici otkrili kad muškarci gube seksipil

S druge strane muškarci su sve osjećajniji i otvoreniji

No unatoč tomu što mlađa skupina muškaraca ima konzervativnija stajališta u pogledu navedenih životnih vrijednosti, s druge strane su osjećajniji, ranjiviji i otvoreniji.

Velika ih većina (85 posto) nema problema razgovarati sa svojim muškim prijateljima o osobnim stvarima.

Tako isto su spremni podijeliti svoje osjećaje o prekidu intimne veze (72 posto) i ne osjećaju se neugodno ako njihov muški prijatelj pred njima pokaže svoju ranjivost (68 posto).

Čak polovica ih je spremna podijeliti savjete o kozmetičkim proizvodima.

Odgovori