Moždani udar tinejdžerice povezan s vrstom kontracepcijske pilule

Georgie Holland, 18-godišnja tinejdžerica, ostala je djelomično slijepa nakon što je doživjela moždani udar koji se povezuje s kontrecepcijskim pilulama Yasmin. Ovo nije prvi put da se upravo ta vrsta pilula povezuje sa opasnim posljedicama, jer je u SAD-u, Švicarskoj, ali i Hrvatskoj bilo zdravstvenih poteškoća za koje se vjeruje da ih je uzrokovao Yasmin. U Zagrebu se vjeruje da je zbog njih 2008. preminula 20-godišnjakinja.

Tinejdžerica iz Velike Britanije pretrpjela je možda udar, te ostala slijepa na jedno oko zbog korištenja kontracepcijskih pilula Yasmin, piše Daily Mail. Ova vrsta pilula već se ranije povezivala sa zdravstvenim rizicima, pa i smrtnim slučajevima mladih žena.

Deset najčešćih zabluda o kontracepcijskim pilulama

Georgie Holland se u mozgu stvorio ugrušak, koji je onemogućio normalan protok krvi, što je izazvalo udar. Liječnici vjeruju da je on povezan sa djevojčinim uzimanjem kontracepcijskih pilula Yasmin, koje je koristila dvije godine.

– Bila sam na plesnom tečaju, kada sam se počela čudno osjećati. Pustili su me kući. Nisam mogla jasno razmišljati, nisam znala što da radim. Na putu sam se srušila u grmlje uz cestu, ispričala je Holland. Nakon toga završila je u bolnici gdje su joj dijagnosticirali moždani udar. Ona sama nije imala nikakve druge rizične faktore, stoga su liječnici s nemilim događajem povezali upravo pilulu.

Odgovori