Pretraga

Otkriveno zašto mnogim djevojkama ne ide matematika!

A- A+

Ako ste se ikad zapitali zašto djevojkama matematika

često ide lošije nego muškarcima, sada

postoji odgovor. Anketa koju je provela Organizacija

za ekonomsku kooperaciju i razvoj ispitala je 15 –

godišnjakinje i otkrila da čak 41 posto djevojaka

smatra da nisu dobre u matematici, a takva kriza

samopouzdanja smanjuje njihov performans.

Ukoliko vama matematika nikako ne ide, moguće da je

vaš manjak samopouzdanja krivac za to. Otkrila je to

anketa čiji su rezultati pokazali da djevojke mnogo

manje vjeruju u sebe što se tiče matematike, nego što

to čine mladići.

Izdvojeni članak

Najplaćeniji poslovi za one koji mrze matematiku

Ne vjeruju u sebe i zato imaju lošije rezultate

Čak 41 posto djevojaka u Velikoj Britaniji vjeruje

kako nisu dobre u većini omraženom predmetu, dok je

ista anketa otkrila kako tek 24 posto dječaka misli

isto. Kriza samopouzdanja među curama koje uče

matematike tako smanjuje njihov uspjeh u školi i

posljedično utječe na izbor karijere, nalazi se u

izvješću ankete.

Djevojke inače postižu bolje rezultate od svojih

muških kolega što se tiče svih drugih područja, a i na

formalnim ispitima postižu bolji uspjeh. Međutim,

imaju toliko malo vjere u sebe kad se radi o

matematici, da se u tom području nalaze dosta ispod

mladića te se često ne upuštaju u rješavanje više

razine tog predmeta.

Izdvojeni članak

Najbolji poslovi za one koji vole matematiku

Manjak samopouzdanja utječe i na karijeru

Niska očekivanja često su rezultat toga što nastavnici

i roditelji pretpostavljaju kako djevojkama bolje

‘odgovaraju’ drugi predmeti, tvrde istraživači te

dodaju kako je takvo razmišljanje zabrinjavajuće. Zbog

takvih stavova djevojke same za sebe isključuju

mogućnost nekih od lukrativnih poslova zbog negativnih

osjećaja koje imaju prema matematici, piše Mail

Online.

Takvo što zapravo nema smisla, budući da je studija

otkrila kako nema genetičkog razloga koji bi pravio

razliku između muškaraca i žena što se tiče

matematike. Preporuka je da se promijeni stanje

svijesti vezano za matematiku kod djevojčica, kao i da

se predmet učinit što zanimljivijim te da se

eliminiraju stereotipi koji i dalje često vladaju u

udžbenicima.