Pretraga

Ispovijesti učenika koji idu na produžnu nastavu: ‘Profesor je najveći problem u cijeloj priči’

A- A+

Nastava je već prošli tjedan bila gotova, ali ne za sve učenike. Oni koji su pali jedan ili dva predmeta moraju odraditi produžnu nastavu prije nego poput svojih vršnjaka počnu uživati u praznicima. Razgovarali smo s dvoje učenika koji su nam ispričali zašto su pali predmet i kakvo im je iskustvo produžne nastave.

Foto: Pixabay

Matematika je i dalje jedan od najvećih učeničkih ‘bauka’. Upravo su taj predmet pali naši sugovornici, učenik koji je htio ostati anoniman pa ćemo ga za potrebe ove priče zvati Dino, i učenica Lora. Oboje se nadaju da će proći na ljetnom roku i uživati u ljetu poput svojih vršnjaka.

Sve je u profesorima

Dino produžnom nastavom nije zadovoljan, a kao najveći problem ističe svog profesora. Cijeloj njegovoj grupi ‘prijeti’ jesenski rok jer nitko još nije uspio proći ispite.

– S obzirom na to da mi je produžna nastava pri kraju i da mi je ovo prvi put da sam ikada bio na produžnoj, moram reći da sa produžnom nastavom uopće nisam zadovoljan. Barem ne na način kako moj profesor matematike to odrađuje. Jako je teško i nitko u mojoj grupi još uvijek nije prošao ispite, a svima nam prijeti jesenski rok. Mislim da je profesor najveći problem u cijeloj priči, smatra Dino.

Lorino iskustvo produžne nastave je u potpunosti drugačije. Kaže da se njezina profesorica trudi kako bi učenici naučili što više na produžnoj nastavi.

– Prvi puta sam ove godine na produžnoj nastavi, profesorica nam izlazi u susret i trudi se da što više naučimo i pripremimo se za ispravak. Mislim da je produžna nastava potrebna jer u školi sa profesoricom radim ono što kod kuće vjerojatno ne bih. Ne bih se mogla natjerati da preko ljeta odvojim par sati na učenje, kaže Lora.

Izdvojeni članak
Najteži predmet u školi bio vam je tjelesni odgoj

Ispovijest učenika koji je skoro prošao s 5,0, ali ga je zeznuo – tjelesni

‘Profesori su postali puno stroži’

Dino i Lora se slažu da je matematika teška, ali Lora smatra da je za pad kriva isključivo ona jer nije dovoljno radila za vrijeme školske godine. Dino smatra da je problem s matematikom mnogo kompliciranija.

– Matematika je ove godine bila izrazito teška, posebno iz razloga što nas svi profesori ‘peru’ s novim kurikularnim reformama koje su se uz dužno poštovanje pokazale apsolutno neuspjelim. Učenicima je puno teže učiti. Profesori su postali puno stroži. S obzirom da sam također imao podosta zdravstvenih problema neki profesori, a posebno profesor iz matematike nisu imali razumijevanja za takve učenike. Čak se nisu niti potrudili objasniti gradivo kako treba. Posebno je problem u tome što moj profesor iz matematike jako voli vrijeđati učenike, psovati na satu, upisivati jedinice i ‘rušiti’ učenike jer kako kaže nikoga ne voli, kaže Dino.

Izdvojeni članak

Učenici otkrivaju kakav je osjećaj pasti predmet: ‘Na produžnoj će mi sigurno biti zabavno, već sam našla ekipu’

Roditelji razočarani, ali fokusirani na prolaz

Dinini i Lorini roditelji su razočarani padom, ali sada im je najvažnije da njihova djeca prođu predmet.

– Roditelji nisu bili ljuti nego su se malo razočarali što sam si to dopustila u zadnjem razredu srednje škole. Nadaju se da ću uspjeti to ispraviti, a isto tako se nadam i ja, kaže Lara.

Slično kaže i Dino, koji napominje da su su se njegove roditelje razočarao pristup škole i profesora.

– Roditelji su bili veoma razočarani prvenstveno u mene, a zatim i u školu s obzirom na to da je moglo biti puno bolje. Bili su dosta ljuti, ali ih je s vremenom prošlo. Sada jedino na što se fokusiraju, pa tako i ja, je da prođem ljetni rok. Opet, nisam bio najboljeg zdravstvenog stanja, moglo je biti makar malo razumijevanja za to, smatra Dino.