Pretraga

Facebooku po prvi puta u povijesti pao broj dnevno aktivnih korisnika

A- A+

Utjecajna društvena mreža Facebook doživjela je prvi pad u broju dnevno aktivnih korisnika u 18 godina dugoj povijesti. Sve je popratio i pad vrijednosti dionica od skoro 20 posto.

Facebook, Meta, Mark Zuckerberg

Foto: Screenshot Meta

Rebrandiranje Facebooka u Metu nije bilo dovoljno za odvraćanje investitora od problema s kojima se društvena mreža suočava, a tome svjedoči pad vrijednosti dionica koji je prouzročio udarac težak otprilike 200 milijardi američkih dolara, prenosi The Verge.

Popularnost TikToka veliki udarac

Ne samo da je stagniranje broja novih korisnika nešto što muči sve tri aplikacije Mete; Facebook, Instagram i Whatsapp, nego je glavna Facebook aplikacija zabilježila gubitak od čak milijun dnevnih korisnika na svjevernoameričkom tlu, ondje gdje najveći dio svog profita ostvara kroz oglašavanje.

Ovakvi rezultati nisu neočekivani. Još prošle godine se pisalo o problemima sve starije baze korisnika Facebooka te nedovoljnom popularnosti kod mladih. Nadmetanje s aplikacijom TikTok oko korisnika očito nije završilo dobro po Facebook. Podaci govore kako TikTok ostaje nedohvatljiv u kategoriji kratkih videa koje stvaraju korisnici i iznosi koje Facebook gubi zbog rasta TikToka iznenađuju i analitičare, prenosi DailyMail.

Izdvojeni članak
društvene mreže

Ne koriste svi mladi popularne društvene mreže: Facebook je out, Instagram im ima premalo kvalitetnog sadržaja

Meta i dalje uspješna, ali…

U kompaniji, za sada, ipak nema razloga za paniku. Profit koji je Meta napravila samo u prošloj godini iznosi skoro 40 milijardi dolara, a za najveći dio toga zaslužno je oglašavanje. Gubitci se, doduše, ne mogu ignorirati. Reality Labs, odjeljenje kompanije zaduženo za razvijanje programa virtualne stvarnosti i liniju proizvoda poput Quest VR slušalica i AR naočala za proširenu stvarnost prijavilo je gubitak od preko 10 milijardi dolara prošle godine.

Mark Zuckerberg usprkos tome najavljuje novu verziju VR slušalica a također je jasan oko toga kako će kompanija nastojati ulagati u Reality Labs jer kombinaciju virtualne i proširene stvarnosti vidi kao novu potencijalno veliku platformu budućnosti.