Nova opcija na Facebooku oduševila korisnike i preplavila naslovnice diljem svijeta

Prije nekoliko dana se na Facebooku i Messengeru pojavila nova opcija koja je u vrlo kratkom vremenu uspjela osvojiti korisnike diljem svijeta. Naravno, radi se o mogućnosti kreiranja personaliziranog avatara, koji zatim možete koristiti na obje platforme.

foto: Pixabay

Personalizirani avatari nisu nekakva novost, pojavljuju se na nekoliko različitih mjesta, no ovo je prva njihova pojava na društvenim mrežama. Do sada je postojala opcija korištenja neke druge aplikacije, no sada se sve nalazi na jednom mjestu.

Novi Facebook dostupan je svima: Evo kako ga aktivirati

Kreiranje avatara je vrlo jednostavno, uz jednu caku – potrebna vam je aplikacija Messenger. Iako kasnije avatar možete koristiti i u aplikaciji Facebooka, ali i u komunikaciji na kompjuteru, za početak će vam ipak trebati aplikacija Messengera.

Jednom kada imate instaliranu aplikaciju (a vrlo vjerojatno već imate), potrebno je samo u Messengeru kliknuti na karticu naljepnice, te će vam se tamo pojaviti i mogućnost kreiranja vlastitog avatara.

Otvaraju vam se razne mogućnosti – možete napraviti od avatara što god želite, ali poanta je da što više liči na vas. Ručno postavljate sve značajke, pa tako birate oblik lica, trepavica, očiju, boju tena i kose, frizuru, odjeću… Ukratko, čak i ako se ne potrudite previše (a vjerojatno hoćete), šanse su da ćete dobiti svoju ‘animiranu’ verziju.

Nakon što napravite avatar, moći ćete ga koristiti u razgovorima u Messengeru, ali i u komentarima na objavama na Facebooku, a postoji i opcija da avatar postavite kao sliku profila.

Naravno, radi se o pokušaju Facebooka da privuče mlađe generacije koje se sve više udaljavaju od nekad najveće društvene mreže, no upitno je hoće li im poći za rukom. Jedno je ipak sigurno – stari korisnici su oduševljeni ovom opcijom. Pitanje je koliko će trajati euforija, no trenutno su naslovnice preplavljene avatarima. Iako se možda radi o samo trenutnoj situaciji, osvježenje je vidjeti i raznolike i šarene avatare u moru loših vijesti kojih je Facebook inače prepun.

Odgovori