Prijavite se na besplatne obrazovne radionice ‘Coca-Colina podrška mladima’ za studente i nezaposlene

Coca-Colina podrška mladima, projekt započet 2017. u cilju osnaživanja mladih nezaposlenih osoba u lakšemu pronalasku posla, nastavlja se i u ovoj godini trećim ciklusom besplatnih obrazovnih radionica. Program će u ovoj godini obuhvatiti sve mlade pred ulaskom na tržište rada uključujući i studente.

Romeo Jerčić, predavač životnih i prodajnih vještina

U prve dvije godine provedbe u radionicama je sudjelovalo oko 1.000 polaznika diljem Hrvatske, a ove godine obuhvatit će čak 1.700 mladih do 30 godina koji su završili obrazovanje, ali još nisu pronašli posao te prvi put i studente. Prijave na besplatne radionice programa Coca-Colina podrška mladima za 2019. otvorene su od 22. siječnja  putem mrežne stranice Coca-Cole HBC Hrvatska.

 „Kao društveno odgovorna tvrtka i važan čimbenik hrvatskoga gospodarstva želimo dati svoj doprinos rješavanju problema nezaposlenosti mladih ljudi te smo s tim ciljem prije dvije godine pokrenuli program Coca-Colina podrška mladima. Tijekom radionica poslovnih i životnih vještina koje poslodavci traže i očekuju od mladih ljudi pomažemo im u lakšemu zapošljavanju. Ponosni smo što povratne informacije naših polaznika govore da im stečena znanja i vještine pomažu u pronalasku posla. Priliku za stjecanje vrijednih znanja i vještina tijekom dvodnevnih radionica ove će godine imati čak 1700 mladih u 17 gradova diljem Hrvatske, a s obzirom na veliko zanimanje sve zainteresirane pozivamo da pošalju svoje prijave na vrijeme“, rekla je glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju Ruža Tomić Fontana.

U ovoj godini radionice će se održati u Zagrebu, Osijeku, Dubrovniku, Zadru, Splitu, Slavonskome Brodu, Vinkovcima, Sisku, Rijeci, Koprivnici, Bjelovaru, Požegi, Karlovcu, Puli, Varaždinu, Čakovcu i Šibeniku. Prve radionice održat će se sredinom veljače u Zagrebu.

Prijavite se putem obrasca ovdje.

Na radionicama polaznici stječu poslovne i životne vještine

Tijekom dvodnevnih radionica polaznici će imati priliku učiti o životnim i poslovnim vještinama koje mladima najčešće nedostaju pri ulasku na tržište rada, a traže ih poslodavci. Prvi dan programa namijenjen je za poslovne vještine, odnosno teme koje uključuju upravljanje projektima te prodajne i pregovaračke vještine, o kojima će predavati iskusni predavači Vesna Vrga Perović i Romeo Jerčić, a drugi je rezerviran za stjecanje novih spoznaja iz životnih vještina poput osobnoga razvoja i razumijevanja sebe, komunikacije i davanja povratnih informacija te interakcije i umrežavanja, koje će mladima pružiti stručnjaci Grupe Selectio, specijalizirane za savjetovanje u području ljudskih potencijala i potragu za kadrovima. Ujedno će mladima praktična iskustva i savjete za uspješan razvoj karijere tijekom trajanja radionica dijeliti mentori, Coca-Colini rukovoditelji.

Uz sudjelovanje će na predavanjima polaznicima biti dostupna i mrežna obrazovna platforma putem koje će imati pristup dodatnim materijalima i literaturi. Na kraju dvodnevnoga programa Coca-Cola HBC Hrvatska dodijelit će potvrdu o završenoj obuci, a životopisi sudionika ostat će u bazi partnera projekta – Grupe Selectio, vodeće grupacije na području upravljanja ljudskim potencijalima u Hrvatskoj.

U dvije godine u radionicama programa sudjelovalo je oko 1000 polaznika

O Coca-Coli HBC Hrvatska

Coca‑Cola HBC Hrvatska jedna je od najvećih tvrtka u industriji bezalkoholnih napitaka u Hrvatskoj, a ujedno je i ovlaštena punionica tvrtke The Coca‑Cola Company. Coca‑Cola HBC Hrvatska jedina je tvrtka u državi koja proizvodi i distribuira Coca-Coline proizvode, među kojima je i Coca‑Cola, koja se u Hrvatskoj počela proizvoditi 1968. Sjedište je tvrtke u Zagrebu, gdje je smještena i punionica, a proizvodi se distribuiraju putem šest tvrtkinih skladišta i distribucijskih centara.

Prodajna se ponuda tvrtke sastoji od vodećih robnih maraka Coca-Cole, Coca-Cole Zero, Fante i Spritea i robnih maraka pod ovlasnicom drugih tvrtka. Coca‑Cola HBC Hrvatska neprestano traži nove prilike kako bi proširila svoju prodajnu ponudu i tako omogućila potrošačima u Hrvatskoj što veći izbor svojih proizvoda. Tvrtka poduzima sve mjere u cilju osiguranja najviše kvalitete svojih proizvoda. Usto, snažan se naglasak stavlja i na održivi razvoj poslovanja, koji je usko povezan s održivim razvojem zajednica u kojima tvrtka posluje. Za dodatne podatke posjetite njihovu mrežnu stranicu.

Odgovori