Pretraga

Zadatak za 2. osnovne jedne je nasmijao, druge razbjesnio: ‘Ne znam kakvi to geniji pišu’

A- A+

Dio korisnika Reddita nasmijao je, a drugi dio njih razljutio je zadatak iz Matematike za drugi razred osnovne škole. Riječ je o udžbeniku nepoznatog izdavača koji je u komentarima potaknuo raspravu o kvaliteti udžbenika.

Foto: Unsplash/Reddit

– Marija čita knjigu za lektiru. Knjiga ima 82 stranice. U subotu je pročitala 33 stranice. U nedjelju je pročitala 19 stranica više nego u subotu. Koliko još stranica Marija mora pročitati, tako glasi zadatak za drugi razred osnovne škole iz udžbenika kojeg koristi dio hrvatskih školaraca.

Zadatak je na Redditu podijelio korisnik koji nije otkrio o kojem je izdavaču riječ, uz konstataciju da nije težak, ali da nema smisla. Naime, prema ovoj računici Marija je već pročitala 85 stranica, što je više nego knjiga ima.

– Kao profesor matematike, ovo je samo dio zadataka koji su svjedočimo u udžbenicima. Može li OP reći koji je to nakladnik? (Mislim te zadatke vide učiteljice razredne nastave, ne mi, ali opet me zanima). Definitivno bilo bi super javiti da se ispravi. Fun fact: u jednim udžbenicima imali smo dva tipa istoga zadatka (neki udžbenici imali ispravljenu verziju zadatka dok drugi neispravljenu, a udžbenik istu godinu imao na sebi). Tako da je nastala velika zbunjola u razredu, komentar je jednog profesora ili profesorice matematike ispod ove objave.

Izdvojeni članak
matematika

Ako ste se ikad pitali što će vam matematika u životu, učenici iz Ruđera imaju odgovor

Neke je ovaj zadatak uspio nasmijati pa su se šalili kako je Marija neke stranice pročitala dva puta, drugi da je trebala usporiti tempo u nedjelju, a treći da joj se nije svidio kraj knjige, pa je nadopisala svoj.

– Udžbenici su nevjerojatno smeće. Svi. Ja ne znam kakvi to geniji pišu, ni tko to provjerava. U nekim vježbenicama vidim napisane linkove od tri reda na koje bi učenici trebali ići, recimo da vide sliku. Pa isprintaj sliku, kaj izvodiš? A da ne spominjemo sad te neke digitalne sadržaje kojima većina učenika nema pristup jer im treba kod, a kod vrijedi samo jednom. Znači dobiješ rabljenu knjigu i ne može. Razumno bi bilo da se kod resetira jednom godišnje, ali to je čini se kompliciran koncept, napisao je jedan korisnik isfrustriran kvalitetom udžbenika u školama.