Pretraga

Vrijeme je za predah: 23 simptoma koje ne smijete ignorirati!

A- A+

Otkako je počela pandemija te su se nepovratno pomiješali sati namijenjeni učenju i radu, s onima namijenjenima odmaranju i zabavi – puno je lakše doživjeti slom. Ne samo zato što ne spavate dovoljno ili se ne krećete dovoljno, već i zato što vam treba odmor. Pravi odmor.

foto: Unsplash; elizabeth lies

Kada ste se posljednji put pošteno odmorili? Baš da ste legli u krevet i ne razmišljali o faksu, školi, poslu? Kad se to posljednji put dogodilo? Ako je bilo nedavno – čestitke! Ali, ako nije… Vrlo vjerojatno imate problem.

Moguće je da se problem rađa iz toga što više ne gledamo na vikend kao na vrijeme za odmor, već kao na vrijeme za nadoknadu svih stvari koje nismo stigli obaviti preko tjedna. I onda se dogodi da je peterodnevni radni tjedan postao sedmodnevni, a sa svih strana dolaze istraživanja koja tvrde da manji broj radnih dana pridonosi boljem radu.

Nekako su ovi tjedni prije početka ljeta najgori – osim što se očekuje da sada date ne 100%, već 110% sebe kako biste sa svime završili na vrijeme, nema vremena za predah. Još su ove godine i datumi tako poslagani da se rijetko gdje može izvući produženi vikend, pa nam je i to teško.

Bitno je naglasiti da je psihičko (pa samim time i fizičko) zdravlje bitnije od toga jeste li uspjeli sve riješiti preko kolokvija ili ne, jeste li napisali sve zadaće i ispunili sva očekivanja od svih, pa i sebe samih. Teško je i to što je ponekad teško prihvatiti da je vrijeme za pauzu, upravo zbog vlastitih očekivanja. Stoga, u nadi da ćemo vam pomoći, donosimo popis simptoma koji jasno kažu da je vrijeme za pauzu.

Izdvojeni članak

Problem kojeg su mnogi imali u online nastavi: Evo kako pomoći umornim očima

  1. Promjena u kilaži
  2. Želja za slatkišima
  3. Poremećen ritam spavanja
  4. Opći umor, čak i kad se ‘odmorite’
  5. Nervoza
  6. Anksioznost
  7. Poteškoće u izvršavanju poslova
  8. Glad
  9. Pospanost
  10. Depresivne misli
  11. Manjak energije i za najmanje zahtjevne poslove
  12. Problem s pridržavanjem rasporeda
  13. Netrpeljivost
  14. Udaljavanje od bliskih osoba
  15. Pojačana doza ironije i sarkazma
  16. Pretjerano provođenje vremena na društvenim mrežama
  17. Sporo izvršavanje obaveza
  18. Otresitost
  19. Površno obavljanje zadataka
  20. Loša koncentracija
  21. Glavobolja
  22. Problemi s probavom
  23. Manjak kreativnosti
Vrijeme je za predah: 23 simptoma koje ne smijete ignorirati!
Share via
Copy link
Powered by Social Snap