Umirovljenike uvrijedila VIP-ova kampanja s tinejdžerima, predložili sljedeći tekst za reklamu

Vjerojatno ste vidjeli Vip-ovu reklamu s tinejdžerima koja se konstantno vrti na svim hrvatskim televizijskim programima. Iako je mnogima simpatična, umirovljenike je VIP-ova reklama s adolescentima kao glavnim ‘zvijezdama’ prilično naljutila. Iz Hrvatske strane umirovljenika (HSU) objavili su kako su ogorčeni kampanjom mobilnog operatera i pritom predložili tekst sljedeće reklame.

www.youtube.com

‘Znam ja zaš vam mi idemo na živce. Zato što smo mi mladi, a vi niste! Sorry, al neko vam je to trebo reći!’. Ovo je samo dio nove VIP-ove reklame koja je razbjesnila umirovljenike koji su na službenoj stranici Hrvatske stranke umirovljenika izrazili ogorčenost takvom vrstom reklamne kampanje.

Jedna od najboljih reklama ikada: Uvjerili ljude da mobilnom aplikacijom mogu upravljati svijetom

Smatraju da je reklama diskriminatorna prema starijima

Mišljenja su kako se reklamom spomenutog mobilnog operatera diskriminiraju osobe starije životne dobi te da se poigravajući uvriježenim predrasudama o starijim osobama kompanija šalje neprihvatljivu poruku o tome kako su starije osobe smetnja u društvu.

Tako su pozvalii sve osobe starije životne dobi koji koriste njihove usluge, a ova im je reklama povrijedila dostojanstvo, da ‘svoje teško stečene kune potroše kod nekog drugog tele operatera koji sve svoje korisnike tretira s jednakim uvažavanjem i dužnim poštovanjem’.

Žuja osvojila svijet nogometnom reklamom

VIP-u predložili tekst sljedeće reklame

Također su VIP-u predložili tekst sljedeće reklame, koji prenosimo u cijelosti.

– Vi mislite da smo stari i čangrizavi. Mi mislimo da smo sagradili sve što vas okružuje.
Po vama smo svi mi bez veze, a vi još ni ne znate što je bez veze. Dajte si više nađite curu ili dečka!

Pismeni smo i zauzimamo mjesto u autobusu mladima. Kao, previše nas je.

'Riskiraj sve': Dramatična reklama s nogometnim zvijezdama u glavnoj ulozi

Imam plan, malom mirovinom financirati tvoje tipkanje. Sigurno je da
nećeš naći posao, a kamoli raditi u istoj firmi cijeli život.

Nama je do zabave i da, čitali smo ruske klasike.

Znamo mi zašto vam idemo na živce.

Jer mi predstavljamo ono što vas čeka.

Sorry, ali netko vam je to trebao reći.

Odgovori