Izdana dopusnica za prvi studij kreativnosti u Hrvatskoj

Kreativnost, kritičko mišljenje i analitičnost vještine su koje postaju sve traženije u današnjem poslovnom svijetu. Trendovi se ubrzano mijenjaju, a zbog toga se i usavršavanje traženih vještina sve češće nalazi u kurikulumima studijskih programa. U Hrvatskoj je prvi takav studij upravo dobio dopusnicu, i to na Effectusu – studiju financija i prava.

Effectus – studij financije i pravo samostalno održava programe na preddiplomskoj i diplomskoj razini. Na preddiplomskoj razini moguće je upisati studij Financije i pravo, a završetkom tog studija moguće je nastaviti na diplomsku razinu na studij Poslovnog upravljanja i to na četiri različita MBA smjera: Menadžment financija, Menadžment ljudskih potencijala i znanja, Porezi i poslovno pravo te, novi smjer, Kreativnost, inovativnost i analitički menadžment.

Upravo je potonji smjer nedavno dobio dopusnicu Ministarstva znanosti i obrazovanja i upisuje nove studente od akademske godine 2019./2020.

Inače, MBA studij Poslovno upravljanje koncipiran je na način da traje dvije godine, gdje na prvoj godini svi studenti zajedno slušaju devet obveznih predmeta, dok se na drugoj otvara proces odabira smjera studija te se tada upisuju predmeti jednog od ponuđenih studija.

Korak po korak: Kako se prebaciti na drugi faks?

Kolegiji na MBA smjeru Kreativnost, inovativnost i analitički menadžment

  • Psihologija kreativnosti
  • Analitički menadžment 1: tehnike kreativnog mišljenja
  • Analitički menadžment 2: tehnike rješavanja problema i odlučivanja
  • Kritičko mišljenje
  • Menadžment znanja i inovacija
  • Bihevioralna ekonomija
  • Primjena analitičkog menadžmenta
  • Analiza socijalnih mreža
  • Komunikacijske i prezentacijske vještine
  • Kreativnost u digitalnom dobu
  • Neuroekonomija (fakultativni)
  • Kvantitativne metode za nematematičare (fakultativni)

Gdje će moći raditi studenti koji završe taj smjer?

Po završetku studija studenti dobivaju titulu stručnog specijalista/ice poslovnog upravljanja – MBA, uz oznaku završenog smjera studija, kao što je smjer Kreativnost, inovativnost i analitički menadžment.

Zanimanja kojima će se moći baviti takvi specijalisti zvuče vrlo suvremeno, zbog čega su iznimno tražena na našem, ali i na inozemnom tržištu rada. To su zanimanja poput inovacijskog menadžera, data analitičara, inovacijski poslovni analitičar, stručnjak za promjene, stručnjak za inovacije, savjetnik za istraživanje i inovacije, menadžer za društvene inovacije i drugi.

Zašto je potreban studij kreativnosti?

Struktura tržišta rada postaje sve zamršenija, zbog čega diplomski studiji trebaju imati višedimenzionalan pristup obrazovanju i trebaju nuditi usvajanje šireg spektra specifičnih kompetencija. U smislu strke poslovnog upravljanja, onda zahtjeva puno više od upravljanja financijama, jer se sve više javlja potreba za kreativnim tehnikama i vještinama, tehnikama rješavanja problema i analitičkim menadžmentom. Današnje menadžerske pozicije zahtijevaju poznavanje različitih dimenzija poslovanja radi učinkovitijeg i ispravnijeg procesa donošenja odluka, što pretpostavlja da takav stručnjak mora imati gore navedene vještine.

Multidisciplinarni pristup u nastavi pojedincu daje sposobnost praćenja zahtjeva širokog spektra radnih mjesta u novoj ekonomiji, čime studenti stječu sposobnost bržeg reagiranja i prilagodbe na promjene koje se odvijaju na tržištu. Studij je osmišljen u dijalogu s gospodarskom zajednicom i realnim sektorom, što bi studentima trebalo pružiti povećanje mogućnosti stjecanja vještina rješavanja konkretnih izazova iz poslovnog svijeta.

Više o studiju dostupno na ovoj poveznici.

Odgovori