Pretraga

Što su menadžeri doživljaja, nova generacija menadžera u turizmu?

A- A+

Ljudska potreba za doživljajem sve je izraženija i uključenija u čovjekovu svakodnevicu. No, što kada je turizam u pitanju? Kako prodati doživljaj turistu koji posjećuje turističku destinaciju? Uz to, postavlja se pitanje, kakvi su nam kadrovi potrebni kako bi experience tourism došao u Hrvatsku u cijelosti i postao sukreator cijelogodišnjeg turizma, ali i gdje se takvi menadžeri mogu obrazovati? Novitete ne broji samo turistička industrija, već i studiji na visokim učilištima u području turizma, među kojima se ističe Bernays.

Sunce, more i plaža zamijenit će emocija i istraživanje nepoznatog!

Koncept turizma koji obuhvaća sunce, more i plaže već godinama se šalje u zaborav i pitanje je kada će u potpunosti. Turist koji je u ulozi pasivnog promatrača lokalne zajednice i došao se samo okupati na obližnju plažu postaje povijest. Destinacija sama po sebi prestaje biti dovoljna, a goste se mora aktivno uključiti u život destinacije koju posjećuju, omogućiti im da upoznaju način života, lokalne običaje i tradiciju zajednice, tradicionalne okuse pa čak im dopustiti da i sami sudjeluju u svakodnevnim aktivnostima lokalnog stanovništva.

Turizam vapi za obrazovanim menadžerima doživljaja

Pitanje koje se postavlja je tko bi trebao upravljati doživljajem u destinaciji te gdje pronaći kadar s takvim znanjima i vještinama, za kojima hrvatski turizam vapi. Odgovor je pronašao Edward Bernays University College s najinovativnijim studijem turizma, okupljenim akademskim timom, turističkim stručnjacima i partnerima. Turistički kadar s vještinama i znanjinma upravljanja doživljajem, kakav obrazuje Bernays, po završetku koronakrize bit će izuzetno tražen. Nakon “novog normalnog” očekuje se drugačije ponašanje turista kao potrošača pa će tako umjesto hodanja u gužvi po dubrovačkim zidinama prije odabrati vidikovac na brdu iznad Dubrovnika ili neku od lokacija snimanja poznatih filmova poput Igra prestolja i Robina Hooda.

450 sati prakse i iskustvene nastave tijekom studija

Maturanti tako imaju priliku upisati preddiplomski studij turizma na kojem će kroz 450 sati stručne prakse, odlazaka u destinacije i iskustvene nastave te mnogobrojna predavanja stručnjaka tijekom studija, upoznati sve mogućnosti domaćeg, ali i međunarodnog turizma. Mreža partnera u turizmu svakim danom raste, a do sada Bernays sveukupno broji više od 110 partnerskih organizacija i tvrtki iz poslovnog sektora.

Last minute upisi su u tijeku, iskoristi priliku i prijavi se za razgovor odmah na poveznici ili kontaktiraj Bernays na broj +385 (0)1 555 12 12.

Što su menadžeri doživljaja, nova generacija menadžera u turizmu?
Share via
Copy link
Powered by Social Snap